fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

875 מחשבים וחבילות תקשורת לבתי הספר התיכוניים והיסודיים בגלבוע

חלוקת המחשבים וחבילות תקשורת בהשאלה לתלמידי המועצה נעשית בעקבות המעבר ללמידה מרחוק בתקופת הקורונה ועל מנת לגשר על פערים טכנולוגים
השר גלנט, ראש המועצה נור ונציגי בית הספר. צילום: דוברות המועצה
השר גלנט, ראש המועצה נור ונציגי בית הספר. צילום: דוברות המועצה

שר החינוך יואב גלנט וראש מוא"ז הגלבוע, עובד נור, הגיעו לביה"ס היסודי "יד-לחמישה", שבחבל התענך, לצורך הזנקת תכנית הדגל של משרד החינוך, להפיכת מערכת החינוך לטכנולוגית וחדשנית. בתי הספר בגלבוע זכו לקבל 875 מחשבים ניידים וחבילות תקשורת שיושאלו לתלמידים במסגרת ההתמודדות עם למידה מרחוק, וכחלק מפרויקט ארצי בהובלת השר גלנט, לגשר על פערים טכנולוגים הקיימים בקרב תלמידי ישראל.

את פני השר וראש המועצה, קיבלה הילה כהן, מנהלת ביה"ס היסודי "יד-לחמישה", צוותי החינוך במועצה ובביה"ס, וחברי מליאה המייצגים את יישובי גוש חבר.

ראם בן-אודיז (כיתה ד'), ויהלי כהן (כיתה ג'), תלמידי בית הספר, גילו התרגשות רבה, כאשר זכו לקבל את המחשב ישירות משר החינוך. המחשבים יושאלו לתלמידים, כאשר המטרה ברורה- לגשר על פערים טכנולוגים קיימים, ובכך להביא הצלחה בהתמודדות עם הלימודים ב'זום', למי שעדיין לא חזר (כיתות ה'-י'), או למי שיאלץ ללמוד מהבית במהלך השנה הקרובה.

מהפכה דיגיטלית

במהלך הטקס שר החינוך יואב גלנט הודה לצוותי החינוך, המנהלים והמורות במועצה, ואמר: "שמחתי לבקר בגלבוע, במסגרת מבצע חלוקת המחשבים של משרד החינוך, יחד עם ראש המועצה האזורית עובד נור, שמשקיע רבות בחינוך ילדי האזור."

בחודשים הקרובים נמשיך לחלק 150 אלף מחשבים ניידים עבור תלמידי ישראל, דרך אלפי בתי ספר בכל רחבי הארץ, ובכך נקדם את המהפכה הדיגיטלית במשרד החינוך", הוסיף השר גלנט.

משרד החינוך יפעל לחלק את המחשבים ואת הטלפונים באופן צודק כדי להבטיח צמצום פערים אמיתי ולתת מענה ראוי לתלמיד המגיע מרקע כללי מוחלש. אך, בד בבד המשרד גם ייתן מענה לתלמידים מרקע כלכלי חברתי בינוני וגבוה שהקורונה פגעה בפרנסת הוריהם והם מתקשים לכלכל את המשפחה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות