fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

״נשארו לך 4 ימים לשלם 250,000 ש"ח או שנרצח את הבן שלך״ (וידאו)

״נשארו לך 4 ימים לשלם 250,000 ש"ח או שנרצח את הבן שלך״. שוטרי המחוז הצפוני עצרו חשוד בסחיטה באיומים, ירי ופציעה. כנגד החשוד הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בנצרת.
בן 20 נעצר בחשד לירי, סחיטה באיומים ופציעה בנצרת (צילום: דוברות המשטרה)

בחודש שעבר, בשעות הערב בנצרת הגיעו 2 רעולי פנים וביצעו ירי לערב רכבו של הקורבן. כתוצאה מהירי הוא נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי.

זמן קצר לאחר ביצוע הירי קיבל הקורבן שיחת איום ובו נדרש לשלם סכום של 250,000 ש"ח תוך 5 ימים אחרת ירצחו את בנו וזה על רקע חשודות הנאשם כי הקורבן מנהל קשר רומנטי נוסף.

במטרה להפעיל לחץ על הקורבן לשלם את הסכום הגיעו שוב 2 רעולי פנים לעבר ביתו וביצעו ירי שפגע בחלונות הבית ו-2 כדורים חדרו לסלון בזמן שבני משפחתו נמצאים במקום.

זמן קצר לאחר הירי קיבל שיחת איומים נוספת בדרישה לתשלום הכסף "אם הבן שלך על חבל תליה היית משיג אותם, הבנת אותי, אני אומר לך נשאר לך 4 ימים".

צפו בתיעוד:

בסיום חקירה מאומת של שוטרי המחוז הצפוני שכללה מספר רב של פעולות חקירה הוגש כנגד החשוד (20, נצרת) כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז צפון בין היתר בגין סחיטה באיומים,ירי ועבירות נשק.

מהמשטרה נמסר: ״משטרת מחוז צפון מפעילה את כל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת להילחם בתופעה הסחיטה באיומים ותעשה ככל הנדרש כדי להבטיח את שלום המתלוננים, לעצור את העבריינים ולהובילם באזיקים אל בית המשפט.״

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות