fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי זייף את מותו של שלמה מליחי, מועמד לראשות העיר עפולה?

מועמד הליכוד לראשות העיר עפולה, שלמה מליחי, נדהם הבוקר (ד') לקרוא את מודעת האבל על מותו הפתאומי. עם קבלת ההודעה הקשה הגיב מליחי: "שלום חברים, התבשרתי עתה על מותי בטרם עת! אני רוצה להרגיע את כולם – אני חי ברוך השם. ברגעים אלו ממש אני בכנסת ישראל"
מי זייף את מותו של שלמה מליחי, מועמד לראשות העיר עפולה? | צילום מסך באדיבות הדוברות

הבוקר (רביעי) סמוך לשעה שמונה וחצי בבוקר קיבלו אלפים מתושבי עפולה הודעה בדבר פטירתו הפתאומית של מועמד הליכוד לראשות העיר עפולה שלמה מליחי. לצד ההודעה נשלחה גם "מודעת אבל" בשם המשפחה.

עם קבלת ההודעה הקשה, הגיבו בתדהמה רבים מחברי הקבוצות השונות בעיר ובליכוד, והביעו את כאבם בעקבות הבשורה הקשה, ואף נפרדו בהודעות ופוסטים מהפוליטיקאי הוותיק ביותר של העיר עפולה.

מי זייף את מותו של שלמה מליחי, מועמד לראשות העיר עפולה? | צילום מסך באדיבות הדוברות

במקביל, המומים מההודעה, ניסו משפחתו, חבריו וצוות הליכוד בעיר ליצור קשר עם מליחי ועם ראש סניף הליכוד, ללא הצלחה.

לאחר כשעה וחצי, הגיעה הבשורה גם אל שלמה מליחי עצמו, אשר היה כל העת בסדרת פגישות לקידום תוכנית הגנה מורחבת לעיר בכנסת ישראל.

עם קבלת הבשורה הקשה על מותו ממשפחתו הוציא שלמה מליחי הודעה בקבוצות הווצאפ ההמומות "אני חי" וכי ההודעה על מותו הייתה מוקדמת מידי.

ממטה שלמה מליחי והליכוד נמסר: "נחצה היום קו אדום. גם בבחירות המלוכלכות אליהן אנו רגילים בעיר עפולה, "להודיע" על מותו של אדם בניסיון לצמצם את כמות תומכיו זו דרך רעה, לא אנושית וטיפשית שרק תחזק אותנו יותר. עוד יותר כואב לדעת שהודעה זו נשלחה ביום בו מדינת ישראל קוברת חללים רבים. אירוע זה רק ממחיש כמה חשוב לשנות את המציאות הפוליטית בעפולה ולנקות אותה מטעויות העבר. לתושבי עפולה מגיע פוליטיקה טובה יותר."

שלמה מליחי בתגובה: "שלום חברים, התבשרתי עתה על מותי בטרם עת! אני רוצה להרגיע את כולם – אני חי ברוך השם. ברגעים אלו ממש אני בכנסת ישראל, ביום דיונים פגישות למען העיר האהובה שלנו. צר לי שגם ביום קשה כל כך לעם ישראל יש מי שממשיכים במלחמות פוליטיות מיותרות, מלוכלכות וטיפשיות. למענכם," את ההודעה הזו בישר שלמה מליחי הבוקר לאוהביו ובני משפחתו."

מועמד הליכוד לראשות העיר עפולה, שלמה מליחי | צילום: באדיבות הדוברות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות