fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורסם מכרז להקמת מכון דיאליזה בבית שאן

עיריית בית שאן פרסמה מכרז להפעלת והקמת מכון דיאליזה בעיר. ראש העיר ז'קי לוי: "עברנו תהליך ארוך של גיוס כספים לאחד הפרויקטים החשובים בשנים האחרונות. תושבי בית שאן החולים בדיאליזה ובני משפחתם לא יהיו משועבדים לנסיעות ארוכות לעפולה"
ראש העיר ז'קי לוי (צילום: באדיבות דוברות עיריית בית שאן)
ראש העיר ז'קי לוי (צילום: באדיבות דוברות עיריית בית שאן)

סוף לנסיעות המתישות של חולי הדיאליזה ובני משפחתם מבית שאן והסביבה: עיריית בית שאן פרסמה בימים אלה מכרז להפעלת והקמת מכון לחולי דיאליזה בעיר שנאלצים לנסוע מספר פעמים בשבוע לעפולה לקבל את הטיפולים.

ראש העיר ז'קי לוי פעל מאז חזר לתפקידו לגייס תקציב לפרויקט אותו הגדיר כ"אחד החשובים אותו קידמתי בשנים האחרונות".  

"מי ייתן והמכון יוקם במהירה ויקל על חולי הדיאליזה מבית שאן"

ראש העיר אמר השבוע: "לאחר תהליך ארוך הצלחתי לגייס כסף לטובת בניית מבנה שישמש למכון דיאליזה עבור תושבי בית שאן והסביבה. מאז ומתמיד נאלצו חולי דיאליזה לנסוע לעפולה 3 פעמים בשבוע על מנת להתחבר לדיאליזה. החלטתי לקחת על עצמי את המשימה הזאת, להפסיק את הסבל הנוראי הזה לחולים ולבני משפחותיהם. השלמתי לאחרונה גיוס כספים ממקורות חיצונים לצורך הקמת המבנה ויצאנו למכרז לטובת גוף שיפעיל את המכון ומורשה על ידי משרד הבריאות".

"תושבי בית שאן הזקוקים לטיפולי דיאליזה לא יהיו יותר משועבדים לנסיעות ארוכות לעפולה ויעשו זאת כאן, קרוב לבית.  הלוואי ולא נצטרך את מכון הדיאליזה ושבע"ה הוא יהיה ריק מחולים וחסר שימוש", הוסיף.

רונית, תושבת בית שאן, כתבה לראש העיר ז'קי לוי בדף הפייסבוק שלו: " אני כל כך נרגשת לראות את צוואתו של אבי ז״ל מתגשמת, שיוקם מכון דיאליזה בבית שאן. אבי נסע במשך 6 שנים לעפולה 3 פעמים בשבוע, מיד עם פטירתו כתבתי לך מכתב בנושא ואני גאה על ההתקדמות ועל העשייה החשובה. כמי שיודעת מה משמעות הנסיעות המתישות, מדובר במהפכה אמיתית לחולי הדיאליזה. מי ייתן והמכון יוקם במהירה ויקל על חולי הדיאליזה מבית שאן וסביבה. כל כבוד ויישר כוח גדול".

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות