fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמיחי שיקלי שובץ בחמישייה הראשונה של מפלגת ימינה

מייסד מכינת תבור בנוף הגליל וראש המדרשה למנהיגות ציונית, שובץ במקום החמישי במפלגת ימינה של חבר הכנסת נפתלי בנט
עמיחי שיקלי (צילום: באדיבות עמיחי שיקלי)
עמיחי שיקלי (צילום: באדיבות עמיחי שיקלי)

מייסד מכינת תבור בנוף הגליל וראש המדרשה למנהיגות ציונות, איש החינוך עמיחי שיקלי שובץ במקום החמישי ברשימת מפלגת ימינה וצפוי להתמודד מטעמה בבחירות הקרובות לכנסת. כזכור, שיקלי שובץ בבחירות 2019 ברשימת מפלגת הימין החדש של נפתלי בנט ואילת שקד, אך היא לא עברה את אחוז החסימה.

שיקלי התייחס להצטרפותו לרשימה ואמר: "נפלה בחלקי הזדמנות לקחת חלק בהנהגה הלאומית ונעניתי לה מתוך תחושת שליחות ומתוך אמון מלא במנהיגי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד, אנשים מעולים שהוכיחו שטובת המדינה היא הדבר היחיד שעומד לנגד עיניהם. המפלגה חרטה על דגלה בראש סדר העדיפויות לסייע לאזרח הפשוט לשוב לשגרה ולעמוד הרגליים. משבר הקורונה הוא אחד המשברים הכי דרמטיים שהיו במדינת ישראל ונפתלי בנט הוא האיש שיכול להוציא את ישראל מהכאוס הניהולי שיש כעת במדינה. ברמה האישית חשוב לי לחזק את החינוך הציוני במדינת ישראל, לחזק את המשילות במדינה ובפרט בגליל ובנגב, ולהביא לזירה הפוליטית שיח מחבר ומאחד".

יושב ראש המפלגה, חבר הכנסת נפתלי בנט בירך על הצטרפותו וכתב: "עמיחי שיקלי, מייסד מכינת תבור בגליל, הוא איש עשייה ציוני, וראש המדרשה למנהיגות ציונית. עמיחי שרת כמפקד פלוגה ביחידת אגוז ומחנך דורות של בני נוער להגשמה ולציונות. אני גאה שעמיחי מצטרף היום לימינה".

חברת הכנסת איילת שקד בירכה גם היא על הצטרפותו של שיקלי למפלגה וצייצה בדף הטוויטר שלה: "איש חינוך מהמעלה הראשונה, ממייסדי מפעל המכינות בארץ ומחנך דור העתיד. ימינה היא ללא ספק הבית שלך, מחכה לנו הרבה עבודה יחד".

לוחם ואיש חינוך 

שיקלי בן ה-38, נשוי ואב לשלושה, מתגורר בקיבוץ חנתון שבעמק יזרעאל, הוא בוגר תואר ראשון בלימודי המזרח התיכון מאוניברסיטת חיפה בהצטיינות ותואר שני בלימודי דיפלומטיה וביטחון מאוניברסיטת תל אביב.

לאחר שירות קרבי משמעותי, תחילה כמפקד ולוחם בסיירת גולני ולאחר מכן כקצין בשייטת 13 וכמפקד פלוגה ביחידת אגוז, הוא פנה לעשייה חינוכית, הקים את המכינה הקדם צבאית תבור בנוף הגליל ועמד בראשה 8 שנים. במילואים משמש עמיחי כמ”פ באחת מיחידות חטיבת גולני.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות