fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגן יו"ר קק"ל ביקר בבית החולים הצרפתי בנצרת

סגן יו"ר קק"ל, עו"ד דוד עציוני יחד מנהל בית החולים ד"ר נאיל אליאס ערכו סיור במחלקות הטיפול הנמרץ, מחלקת הפגים ובמחלקת היולדות החדשה
ד"ר אליאס, עו"ד דוד עציוני והנזירה האחראית האחות מהא סנססור (צילום: דוברות בית החולים הצרפתי )
ד"ר אליאס, עו"ד דוד עציוני והנזירה האחראית האחות מהא סנססור (צילום: דוברות בית החולים הצרפתי )

סגן יו"ר הקרן הקיימת לישראל עו"ד דוד עציוני, ביקר בבית החולים הצרפתי בנצרת.

עו"ד עציוני סייר במחלקות בית החולים ביחד עם מנהל בית החולים הדוקטור נאיל אליאס, לאחר שיחה על מצב הרפואה, מצוקת בתי החולים הציבוריים וכמובן דיון בנושא התמודדות מערכת הרפואה עם אתגרי הקורונה סיירו השנים בבית החולים , בין היתר סיירו במחלקות הטיפול נמרץ הפגים ומחלקת היולדות החדשה.

"כולי תקווה שנצליח לגייס תקציבים עבור בית החולים היקר הזה"

סגן יו"ר קק"ל וסגן ראש העיר חיפה עו"ד דוד עציוני: "סיירתי היום בבית החולים הצרפתי בנצרת, התרשמתי מאד מהצוות ומהעובדים של בית החולים, ראיתי שנעשית כאן עבודה יוצרת מן הכלל. נראה שנדרש סיוע במחלקות הפגים, היולדות ובטיפול נמרץ ילדים".

"הביקור פקח את עיני לאתגרים הגדולים שבפניהם עומד בית החולים ועלינו להתייחס אליהם, כולי תקווה שנצליח לגייס תקציבים עבור בית החולים היקר הזה", הוסיף עו"ד דוד עציוני.

דוקטור נאיל אליאס מנהל בית החולים הצרפתי: " אני מברך על הביקור החשוב של עו"ד עציוני בבית החולים, ניכר שיש בו את הרצון לסייע לנו להטיב את השירות עבור תושבי הפריפריה. המצב של שירותי הרפואה בפריפריה דורש טיפול יסודי. בתי החולים מתמודדים עם קשיים ופערים הולכים וגדלים. ואנו שמחים על כל יד המושטת לעברנו, המטרה המשותפת לקק"ל ולבית החולים היא להמשיך ולשדרג את השירות אשר אנחנו מספקים לתושבי הפריפריה".

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות