fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנכ"לית מכללת נוף הגליל במסר למרצים והסטודנטים

על רקע המתיחות הקשה בין ערבים ליהודים שיגרה מנכ"לית המכללה איגרת מיוחדת למרצים ולסטודנטים
מרב ששון אמויאל: להכיל את האירועים הקשים | צילום שירלי הרשקו
מרב ששון אמויאל: להכיל את האירועים הקשים | צילום שירלי הרשקו

מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל שיגרה איגרת מיוחדת לסגל המרצים ובה ציינה כי על אף הימים הסוערים בחברה הישראלית, על אף האלימות הגואה על רקע לאומי  אחריותנו לשמור על מרקם היחסים העדין.

כך כתבה המנכ"לית: "המכללה תמיד היוותה בית להשכלה עבור סטודנטים יהודים וערבים כאחד,"

"כולנו עוקבים בדאגה אחר האירועים הקשים הפוקדים את המדינה בימים האחרונים. המכללה תמיד היוותה בית להשכלה עבור סטודנטים יהודים וערבים כאחד, ואופיינה לאורך השנים באווירה נעימה ומכילה. אין ספק כי משהו התערער במרקם היחסים היהודי-ערבי בארץ כולה ובכלל זה בחבל ארץ הגליל, כולי תקווה שהמצב יירגע בהקדם.

אנו כמכללה ממשיכים לקיים את הלימודים ככל שניתן, באופן פרונטלי וכן באופן מקוון, בזום, בהתאם להנחיות ולהתראות פיקוד העורף.

לשמחתי לא פגשנו במכללה, עד כה, בשיח מתלהם בין הסטודנטים או בהתנהגות בוטה אחרת מכל צד, וברצוני לשמור על אווירה זו. אי לכך אודה על שמירה על איפוק במידה ויהיו תגובות מתלהמות. אנא עשו כל שביכולתכם על מנת למנוע זאת. בכל מקרה בו תיתקלו בקושי, הנכם מוזמנים לפנות אלי ולצוות המכללה. אני מאחלת לכולנו, עיד אלפיטר שמח, חג שבועות שמח וימים שקטים."

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות