fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוחמי סיירת גולני פינו טון ברזל משטח אש בשמורת נחל חצור

 

 

 

 

חיילי סיירת גולני נרתמו לעשייה ערכית והתנדבותית למען הטבע במסגרתה טיפחו ופינו כמויות גדולות של אשפה משמורת נחל חצור

בחיילי סיירת גולני נרתמו לעשייה ערכית והתנדבותית למען הטבעשיתוף רשות הטבע והגנים. במסגרת הפעילות פונו משטח אש 100 שבשמורה עשרות שקיות אשפה ושתי עגלות עמוסות בפסולת ברזל וגרוטאות. על פי הערכות פונה מהשטח טון של ברזל. הפעילות בשמורה בוצעה במסגרת מיזם "צבא ההגנה לטבע – מפקדים לוקחים אחריות על סביבתם", הנמצא תחת אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה"ל. בכדי לעמוד במטרותיו של המיזם – לסייע לצה"ל ומפקדיו לשאת באחריות.

לדברי הדס כהנר פקח רשות הטבע והגנים גליל עליון מזרחי שהוביל את הפעילות יחד עם החיילים*: "תודה גדולה למפקדי וחיילי סיירת גולני אשר נרתמו במסירות ובנחישות ראויה לציון למען ניקיון השטח הערכי שהינו בית גידול ומרחב שוטטות חשוב לחיות הבר. אני מברך על שיתוף הפעולה עם החיילים והמפקדים במסגרת פרויקט 'צבא הגנה לטבע' שהינו מכפיל כוח משמעותי למען שמירת הטבע בישראל תוך שילוב עשייה התנדבותית, ערכית ומשמעותית גם לחיילים ולמפקדים שלוקחים בו חלק". *לדברי מ״פ בסיירת גולני, סרן יהונתן פיטוסי*: ״חיילי סיירת גולני הוכיחו את רוח הלחימה הטבועה בהם בכך שלקחו יוזמה לניקיון השמורה".

צילומים: מוהנא נאסר , רשות הטבע והגנים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות