fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כיתות כוננות נפתחו בכל בתי הספר בנוף הגליל, הורים גויסו לעתודת התנדבות

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

 

 

כיתות הכוננות בבתי הספר מאוישות על ידי מורים, עובדי מנהלה ומאבטח חמוש. בעתודת ההורים, שיגויסו בשעת הצורך,  נרשמו ביום אחד למעלה מ – 100 מתנדבים

 

בנוף הגליל, עיר ירוקה על פי מפת ההתגוננות של פיקוד העורף, לא לוקחים שום סיכון ונערכים מבעוד מועד לתרחיש הגרוע מכל. "אנחנו מעדיפים להיות מוכנים מדי מאשר מופתעים מדי ורוצים לקוות שכל המוכנות תישאר על הנייר בגדר תרגיל בלבד" הסביר ראש העיר, רונן פלוט.

 

בתוך כך, למרות שמערכת החינוך פועלת במתכונת מלאה וללא שום הגבלות, הודיע ראש העיר פלוט על נקיטת פעולות אופרטיביות להגברת תחושת הביטחון של הילדים:  העמדת אנשי מילואים המוצבים בעיר למשימות אבטחת גני הילדים, הגברת מערך האבטחה בבתי הספר, בדגש על סגירה הרמטית של הכניסות, הקמת כיתות כוננות בבתי הספר מאוישות על ידי מורים, עובדי מנהלה ומאבטח נושא נשק המועסק בבית הספר. "כיתת הכוננות נועדה לספק מענה מידי במקרה של אירוע ביטחוני עד להגעת כוחות נוספים,  תפקידה הוא לגשר על פער הזמן שנוצר מרגע של הכרזה על אירוע ביטחוני ועד הגעת כוחות הביטחון ולסייע לכוחות הביטחון לאחר הגעתם." הסביר ראש העיר, רונן פלוט.

בנוסף הוחלט על עתודת הורים מתנדבים בכל בית ספר, שיופעלו במידת הצורך למשימות אבטחה.  תכנית האבטחה במערכת החינוך הוצגה ביום חמישי שעבר בפני מנהלי בתי הספר וזכתה לתמיכתם המלאה. "המנהלים משתפים פעולה ופועלים יד ביד עם אנשי הביטחון בעירייה לטובת יישום משימה חשובה זו" אמרה ראש מנהל חינוך, מינה קליין וציינה גם את ההיענות הגבוהה של ההורים ונציגיהם בוועד ההורים היישובי בהובלת אילנית קליינרמן .

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות