fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יולי אדלשטיין ומנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ חזי לוי ביקרו בבית החולים האנגלי בנצרת

השניים סקרו את פעילות בית החולים האנגלי במסגרת המאבק בקורונה ושמעו מהצוותים הרפואים על העומס הרב ועל ההתמודדות עם גל התחולאה הנוכחי.
השר אדלשטיין ומנהל בית החולים האנגלי ד"ר חכים. צילום: יחצ בית החולים (אלון)
השר אדלשטיין ומנהל בית החולים האנגלי ד"ר חכים. צילום: יחצ בית החולים (אלון)

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, ומנכ״ל משרד הבריאות, פרופ׳ חזי לוי, ביקרו מוקדם יותר היום (ד') בבית החולים האנגלי בנצרת. השר אדלשטיין ופרופ׳ לוי שמעו מהנהלת בית החולים האנגלי על פעילות המרכז במסגרת המאבק בקורונה, פעילות הכוללת את הפעלתן של שתי מחלקות קורונה, הפעלת מיון נשימתי הכולל תחנת בדיקת לקורונה לחשודים בהידבקות ומהלכי הסברה שונים בתוך הקהילה המקומית.

לאחר הסקירה סיירו השניים במחלקות הקורונה של בית החולים האנגלי, כמו גם במספר מחלקות אחרות, ושמעו מהצוות המטפל על הקושי שבהתמודדות עם גל התחלואה הנוכחי ועל העומס הרב במחלקות.

בימים האחרונים קבע דו״ח עומס תחלואה משוקלל של משרד הבריאות כי בית החולים האנגלי הוא בית החולים העמוס בארץ.

"גל התחלואה הנוכחי הכה באופן קשה במיוחד במגזר הערבי"

מנהל בית החולים האנגלי, פרופ׳ פהד חכים: ״שמחנו לארח בבית החולים את השר אדלשטיין ואת הפרופ׳ לוי, עימם יש לנו שיתוף פעולה פורה ומוצלח. המצב בבתי החולים בצפון הוא קשה ומורכב, והעומס רב. גל התחלואה הנוכחי הכה באופן קשה במיוחד במגזר הערבי, ואני גאה באופן בו הוביל בית החולים את המאבק בקורונה במגזר מהרגע הראשון. שטחנו בפני השר שורה של צעדים שיש לנקוט לטעמנו ואנו מקווים כי הדבר יסייע למאבק בנגיף״.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות