fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרצח הכפול בנצרת: כתב אישום הוגש נגד חשוד שביצע ירי בתוך מועדון

פרקליטות מחוז צפון הגישה כנגדו כתב אישום חמור בין היתר בגין עבירות של נשיאה והובלת נשק, ניסיון לחבול בכוונה מחמירה וירי. הפרקליטות ביקשה להאריך את עד תום ההליכים.
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה
ניידת משטרה | צילום: דוברות המשטרה

תושב אום אל פחם בשנות השלושים לחייו מואשם במעורבות באירוע ירי שהתרחש בסוף חודש ספטמבר האחרון, ובמהלכו נורו למוות שני גברים במהלך קטטה שפרצה במהלך מסיבה במועדון בנצרת.

חוקרי היחידה המרכזית במחוז צפון פתחו בחקירת האירוע ממנה עלה כי לאחר שהנאשם הוצא והורחק מהמועדון על ידי בעלי המקום הוא התקשר לאחיו ולחבר נוסף, וכשהם הגיעו למקום, הנאשם נכנס פנימה עם אקדח – ופתח בירי לכל עבר. אחיו של הנאשם נפגע מהירי ומת מפצעיו בבית החולים בנצרת. כמו כן, גם השומר של המועדון נפגע מהירי ומותו נקבע גם כן בבית החולים.

כתב אישום חמור הוגש כנגדו

חוקרי היחידה המרכזית במחוז צפון אספו ראיות רבות כנגדו, ופרקליטות מחוז צפון הגישה כנגדו כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בנצרת, בין היתר, בעבירות של נשיאה והובלת נשק, ניסיון לחבול בכוונה מחמירה וירי בשטח בנוי.

כמו כן ביקשה הפרקליטות להאריך את עד תום ההליכים.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת המחוז הצפוני משקיעה משאבים רבים בישובים בחברה הערבית על מנת למגר את הפשיעה האלימה ולהביא לשינוי תרבותי באשר לקלות השימוש באלימות וירי בסכסוכים. מתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני של המשטרה אמצעי לחימה רבים ביניהם 400 כלי נשק (רובים ואקדחים) שיורים תחמושת חיה כנגד 249 עבריינים הוגשו כתבי אישום בעבירות הקשורות באמצעי לחימה ובקשות למעצרם עד תום ההליכים."

"משטרת ישראל קוראת לכל גוף ציבורי ובכלל זה להנהגה הפורמלית והלא פורמלית של החברה הערבית להירתם למאבק באלימות ולקחת חלק פעיל בשינוי נורמות ההתנהגות של שימוש באלימות וירי בסיכסוכים בקרב האזרחים," הוסיפו במשטרה.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות