fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העיר בית שאן שוברת שיאים: 101 חולי קורונה בשבוע אחד

"מזהים שחלק גדול מהנדבקים בשבוע האחרון מגיעים ממפגשים ומעגלים חברתיים ומשפחתיים, שהתקיימו החל מראש השנה ואילך", מסביר ראש העיר זקי לוי
זקי לוי, צילום: קרן אקריש
מחיר השאננות. זקי לוי, צילום: קרן אקריש
עם פרוץ מגפת הקורונה הייתה העיר בית שאן עיר ירוקה, אחת הבודדות בארץ שהקורונה לא הגיעה אליהן וראשיה זהו למחמאות רבות. עם פרוץ הגל השני התהפכו היוצרות והמספרים השתנו בצורה משמעותית. רק בשבוע האחרון אובחנו 101 אנשים כחיוביים והפכו את בית שאן לעיר אדומה. ראש העיר, זקי לוי, הודה בפה מלא כי זהו מחיר השאננות.
"במרכז השליטה ובקרה שהקמנו יחד עם פיקוד העורף ומתוך שיחות לחולים ולאנשים במעגלים הקרובים, אנו מזהים שחלק גדול מהנדבקים בשבוע האחרון (101 במספר) מגיעים ממפגשים ומעגלים חברתיים ומשפחתיים, שהתקיימו החל מראש השנה ואילך", מסביר ראש העיר לוי.
פגישת עבודה. לוי עם נציג פיקוד העורף והמשטרה (צילום עצמי)
פגישת עבודה. לוי עם נציג פיקוד העורף והמשטרה (צילום עצמי)

"הציבור מבין כעת את חומרת המצב"

זקי לוי אומר "אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי האכיפה שתלך ותוגבר בתקופה הקרובה ומגבירים את מאמצי ההסברה, בסיוע של מובילי דעת קהל ובהם רב העיר ורבנים מובילים נוספים".
זקי לוי מאמין שעוד יבואו ימים יפים יותר. "אנו מאמינים שהציבור מבין כעת את חומרת המצב ועם התנהגות אחראית וערבות הדדית של כל התושבים, נצליח להוריד את מספר החולים ולצמצמם בצורה משמעותית את שרשרת ההדבקה".

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות