fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המתנדב הביע הערכה מרגשת למידענית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל : "את כולך לב טוב"

 ריטה חנה והתשורות שקיבלה מהמתנדב א' צילום: טליה בן סבו  

 

 ריטה חנא, המידענית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, קולטת מתנדבים בעלי צרכים מיוחדים לתקופות התנדבות קצובות בספריית המכללה ובחדר העיון. כחלק מחזונה של מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, המוביליות החברתית באה לידי ביטוי במתנדבים השמחים להתנדב במכללה.

עם תום תקופת התנדבותו של המתנדב א' בספריה ובחדר העיון במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הגיע א' עם תשורה מיוחדת, תשורה שכולה אהבה והערכה, הוקרה וכבוד לריטה חנא המידענית במכללה ומי שקיבלה אחריות למתנדבים בעלי הצרכים במכללה ממנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל.

לצד כתר מרשים עליו נכתב: "את מספר אחת", העניק המתנדב א' תעודת הוקרה בה כתב: "ריטה המקסימה, הגעתי למכללה בשביל להתנדב בתקופה הקצרה שהייתה לי, לפני שהגעתי למכללה שמעתי עלייך רק דברים טובים, כשהגעתי הבנתי למה הם מתכוונים, רציתי להגיד לך מהרגע הראשון שהכרנו פשוט נפתחתי והרגשתי חופשי לשתף אותך.

את בחורה של כבוד וערכים, יש לך מידות טובות את כולך לב ענק, שמח שזכיתי להכיר אותך".

ריטה הנרגשת אמרה: "זו זכות לקבל באהבה את המתנדבים, אני זוכרת את עצמי כמתנדבת, ולכן אני מעניקה בשמחה לכל מתנדב הבא בשערי המכללה את הטוב ביותר."

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, אשר חרתה על דגלה וכחלק מחזונה את המוביליות החברתית, מעודדת התנדבות בעלי צרכים מיוחדים הזוכים ליחס מכבד מאוד במכללה בכל תקופת התנדבותם, זהו חלק מהיותנו מכללה שווה המעניקה הזדמנויות לכולם."

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות