fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את מסיים קורס מפעילי כטמ"ם מספר 41, סג"ם י' מהמועצה האזורית הגלבוע

צילום: דובר צה"ל מקומית

מסיים קורס כטמ"ם מהמועצה האזורית גלבוע.

היום (ד') נערך טקס סיום קורס מפעילי כטמ"ם (כלי טיס מאויש מרחוק) מספר 41 בבסיס חיל האוויר פלמחים. הטקס נערך בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, מפקד בסיס פלמחים, תת-אלוף עומרי דור וקצין תותחנים ראשי, תת-אלוף נרי הורוביץ.

מערך הכטמ"ם של חיל האוויר הישראלי הוא המוביל בעולם ביכולותיו המבצעיות ובטכנולוגיות בהן הוא משתמש. בבית הספר למפעילי כטמ"ם עברו החניכים הכשרה של שישה חודשים, במסגרתה למדו על כלי הטיס המאוישים מרחוק, יסודות ההטסה ועברו קורס פענוח מתקדם ומשימתי.

בין המסיימים, סג"ם י', בן 20, מתגורר במועצה אזורית הגלבוע. יש לו אחות גדולה ושני אחים קטנים. הוא ספר, אוהב כושר גופני ולהתאמן בקארטה. בתיכון הרחיב את מגמות הגיאוגרפיה והפיזיקה.

סג ם י' מספר על הבחירה בשירות משמעותי: "הגשמה עצמית זה דבר שחשוב לי וגם היה בי רצון להיות טוב, בנוסף הניעו אותי גם ערכים של ציונות ואהבת המולדת מהבית".
למפגש משפיעים, מפגש בו מסיימי הקורס מזמינים את הדמות אשר הכי השפיעה עליהם במהלך חייהם בחר סג"ם י' להביא טייס מסוקים: "הוא ליווה אותי לאורך כל השירות, עוד מהגיבוש טיס".

סג"ם י' מסכם את הקורס: "קורס מאוד ממקצע ועמוס, אתה בעיקר לומד תוך כדי תנועה מה זה התפקיד המיוחד הזה וכל יום שעובר הרחבתי את הידע יותר ויותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות