fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בראאה ג'לטא מנצרת קיבלה את אות מצטיינת הנשיא לשירות לאומי

ג'לטא קיבלה את אות מצטיינת הנשיא לשירות לאומי על פעילותה כמתנדבת במגן דוד אדום כחובשת ומדריכה בתחנת מד"א בעפולה
בראאה וראובן פינסקי. מנכ"ל השירות הלאומי (צילום: מארק ניימן- לע"מ | באדיבות דוברות הנשיא)
בראאה וראובן פינסקי. מנכ"ל השירות הלאומי (צילום: מארק ניימן- לע"מ | באדיבות דוברות הנשיא)

טקס מצטייני השירות הלאומי-אזרחי התקיים השבוע במשכן הנשיא בירושלים תחת מגבלות הקורונה, בהשתתפות נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר התיישבות והממונה על נושא השירות הלאומי צחי הנגבי ומנכ"ל השירות הלאומי, ראובן פינסקי.

במהלך הטקס הוענקו 27 אותות הצטיינות ל-27 מתנדבים מכל הקשת החברתית בישראל. בין מקבלי האותות הייתה גם בראאה ג'לטא מנצרת שקיבלה את אות מצטיינת הנשיא על פעילותה כמתנדבת במגן דוד אדום בתחנת עפולה.

בטקס, נבחרה בראאה לנאום בשם המצטיינים. "כשיש מלחמה החיילים לא קמים ובורחים ולכן אנחנו, אנשי הרפואה, גם צריכים לטפל בחולים ולא לעזוב אותם ולשמור על המדינה", אמרה.

חובשת רפואת חירום, מדריכה, דוגמת ומחסנת לקורונה

בראאה התנדבה בשנתיים האחרונות במסגרת השירות הלאומי ולאחרונה החלה לעבוד במסגרת הארגון כחובשת באמבולנסים ובניידת טיפול נמרץ וכדוגמת ומחסנת לקורונה. כל הסובבים אותה מעידים כי היא מתנדבת מצוינת שנותנת את כל הלב ועובדת מסביב לשעון על מנת לעזור לכל המטופלים. לאורך כל תקופת הקורונה סייעה לצוותי מד"א בכל הארץ לבצע דגימות קורונה. כמו כן, היא משמשת גם כמדריכה.

"אני כל כך מתרגשת וממש שמחה. אני רוצה להעניק את התעודה שלי גם לכל מד"א, לא רק אני עבדתי קשה מסביב לשעון מ-5 בבוקר ועד 12 בלילה בשביל עם ישראל, כל הארגון עבד ונתן מעצמו לאנשים שזקוקים לעזרה שלנו. אחרי שקיבלתי את ההצטיינות אני רוצה לעביר מסר למגזר הערבי והיהודי לבוא, לתרום וללמוד", אמרה בראאה ג'לטא.

מנהל המרחב יוסי פחימה בירך את בראאה ואמר: "בראאה עשתה במד"א שנתיים שירותי לאומי כחובשת באמבולנס ובתקופת הקורונה היא הייתה גם דוגמת קורונה ושימשה גם כמחסנת. היא נתנה שנתיים אדירות למגן דוד אדום, כל כולה למד"א ולקהילה. אנחנו כל אוהבים אותה ומעריכים את מה שהיא עשתה בשירות, שהלוואי שיהיו כמוה עוד הרבה. זה סיפור הצלחה של בני השירות הלאומי".

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות