fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנשקים שלופים: המשטרה עצרה חוליית מתנקשים שתכננו לבצע רצח בתוך בית החולים

שוטרים שהיו בפעילות מבצעית נגד גורמי הפשיעה, לכדו היום (א) בשעות הצהריים, חוליית של 3 מתנקשים שתכננה לבצע רצח בתוך שטח בית החולים האיטלקי בנצרת. ממ"ז צפון: "אנו פועלים לרסק את הפשיעה"
המשטרה עצרה חוליית מתנקשים שתכננו לבצע רצח בתוך בית החולים | צילום: דוברות המשטרה

שוטרי מחוז צפון ולוחמי משמר הגבול שהיו בפעילות בעיר נצרת, קיבלו היום (ראשון) בשעות הצהריים, דיווח על רכב חשוד שחונה בחניית בית החולים האיטלקי שבנצרת ובתוכו מספר חשודים.

עם קבלת הדיווח, השוטרים הגיעו למקום והבחינו ב- 3 רעולי פנים שנערכים לצאת מהרכב. השוטרים פרקו מהניידת בנשקים שלופים וביצעו מעצר של שלושת החשודים בעודם ברכב. על פי החשד השלושה תכננו לבצע חיסול בתחומי בית החולים. ארוע שהיה עלול היה להפוך למרחץ דמים בו יפגעו גם אזרחים תמימים וחפים מפשע. בכליהם של שלושת החשודים, נתפסו 2 אקדחים טעונים.

חוקרי המשטרה שהחלו בחקירת האירוע העלו כי הרכב בו השתמשה חוליית החיסול, הינו רכב גנוב שעליו היו לוחיות זיהוי שנגנבו מרכב נוסף. ברכב נמצא מברגה להחלפת מספרים מהירה ומיכל דלק שככל הניראה אמור היה לשמש להצתת הרכב לאחר הרצח והימלטות.

צפו בתיעוד ממצלמת הגוף של השוטר:

פעילות זו מתווספת לפעילות התקפית של שוטרי המחוז הצפוני כנגד ארגוני הפשע. במהלך סוף השבוע נעצרו 22 חשודים במעורבות בארועי אלימות וירי בסכסוך בכרי-חרירי.

מפקד מחוז צפון – ניצב שוקי תחאוכה: "אנו רואים שוב, שמלחמת ארגוני הפשיעה אינה יודעת גבולות, אלמלא הפעילות האמיצה של השוטרים, היינו עלולים להימצא כעת בסיום אחר לגמרי של האירוע, שכולל אבדות בנפש, ואף פגיעה באזרחים לא מעורבים בתוך שטח בית החולים. אנחנו פועלים מודיעינית ומפעילים את כל הכוחות שלנו בשטח על מנת למנוע את המשך ההרג והאלימות ולרסק את ארגוני הפשע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות