fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בטקס חגיגי שהתקיים הערב בבנייני האומה בירושלים, הוענק לנוף הגליל פרס החינוכי הארצי לשנה"ל תשפ"ג.

בטקס חגיגי שהתקיים הערב בבנייני האומה בירושלים, הוענק לנוף הגליל פרס החינוכי הארצי לשנה"ל תשפ"ג.

שבע רשויות בלבד, מכל רחבי הארץ, הוכתרו הערב כמצטיינות בדירוג הגבוה ביותר בהשקעה ובהישגי החינוך, אחת מהן, העיר נוף הגליל. נוף הגליל היא העיר היחידה בצפון הזוכה השנה בפרס החינוך הארצי. ההודעה על קבלת הפרס נמסרה לפני כחודש לראש העיר רונן פלוט ולראש מנהל החינוך, מינה קליין וזאת לאחר שהעיר זכתה בפרס המחוזי . פרס החינוך הארצי מוענק לנוף הגליל כאות הערכה על הקפיצה המדהימה שעשתה העיר בשנים האחרונות בהישגי החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. הישגים אלה באים לידי ביטוי בעלייה דרמטית באחוזי הזכאות לבגרות הנושקים לשיא של 90% , לאחוזי הנשירה הנמוכים, להשקעה האדירה של הרשות בסביבת הלימודים ושילוב כלל התלמידים באופן שווה תוך מתן הזדמנות וכלים לכל תלמידה ותלמיד להצטיין ולהצליח . ראש העיר, רונן פלוט, מסר בתגובה כי הוא נרגש ושמח לקבל את הפרס הארצי :" עמדתי על הבמה בעת קבלת הפרס אבל הוא שייך לכל אנשי ונשות החינוך בנוף הגליל שעושים עבודה מדהימה ומוכיחים את מה שתמיד ידעתי – הם הכי טובים שיש " טקס הענקת הפרס הארצי יתקיים בבנייני האומה בירושלים בהשתתפות שר החינוך, יואב קיש וצמרת המשרד.

רונן פלוט ראש העיר,

צילומים: דוברות עיריית נוף הגליל

מסר בתגובה כי הוא נרגש ושמח לקבל את הפרס הארצי :" עמדתי על הבמה בעת קבלת הפרס אבל הוא שייך לכל אנשי ונשות החינוך בנוף הגליל שעושים עבודה מדהימה ומוכיחים את מה שתמיד ידעתי – הם הכי טובים שיש " טקס הענקת הפרס הארצי יתקיים בבנייני האומה בירושלים בהשתתפות שר החינוך, יואב קיש וצמרת המשרד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות