fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אולם ספורט חדש ייבנה במתחם אורט בבית שאן

ראש עיריית בית שאן ז'קי לוי: "לתלמידים שלנו מגיע הטוב ביותר - החל מכיתות מחשבים, מרחבי למידה מתקדמים ועד מתקני הספורט הטובים ביותר."
הדמיה של אולם הספורט
הדמיה של אולם הספורט

אולם ספורט חדש ומודרני ייבנה בקרוב במתחם המקיפים של אורט בבית שאן בהשקעה של 8.5 מיליון ₪ אותם גייס ראש העיר ז'קי לוי ממשרד התרבות והספורט ומפעל הפיס. 

בניית האולם תחל בחודש ינואר 2021 באמצעות החברה למשק וכלכלה והוא ישתרע על שטח של כ-1300 מ"ר ויכלול 250 מושבים, אפשרות למחיצה לחלוקה ל-2 אולמות ובנוסף, 100 מ"ר של חדר חוגים.

עם חזרתו של ראש העיר ז'קי לוי לתפקיד לפני כשנתיים הוא החל לפעול לשדרוג משמעותי של מתקני הספורט בעיר.  הפרויקט התקוע של בניית אולם הספורט החדש של בי"ס תומר, "חולץ" עם גיוס תקציבי נוסף של כמיליון ₪ לאחר שלוי בעצמו גייס את התקציב הראשוני להקמת האולם בקדנציה הקודמת לכהונתו. 

במקביל גויס תקציב של כחצי מיליון ₪ למערכת מיזוג חדשה לאולם הספורט של בי"ס רמב"ם ותקציבים משמעותיים נוספים לחידוש מגרש הספורט בבי"ס מאיר ומגרש ספורט בסמוך למרפאת נווה הנחל, בניית 2 מגרשי ספורט חדשים בשכונת קריית רבין והקמת שני מגרשי מיני-פיץ' מתקדמים במתחם גלבוע ושכונת נווה הנחל (שיכון ד').

ראש עיריית בית שאן זקי לוי .צילום: קרן אקריש
למען התלמידים בבית שאן. ז'קי לוי (צילום: קרן אקריש)

"נמשיך בשנים הקרובות לבנות ולחדש"

ראש העיר ז'קי לוי אמר השבוע: "גם בזמן הקורונה העשייה לא נפסקת. לתלמידים שלנו מגיע הטוב ביותר – החל מכיתות מחשבים, מרחבי למידה מתקדמים ועד מתקני הספורט הטובים ביותר. נמשיך בשנים הקרובות לבנות ולחדש אולמות ומגרשי ספורט בבית שאן לטובת התלמידים בשעות היום ותושבי העיר בשעות אחה"צ".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים גם בעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות