fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלט חדש: משפחה זה גם להט"בית וגם משפחה חד הורית

אחרי שהוחזר לצומת פולג השלט של עמותת "חזון" על משפחה "נורמלית" הוצב כנגדו שלט המגדיר משפחה כמשפחה נורמלית גם משפחה להט"בית וחד הורית
משפחה להט"בית צומת פולג נתניה השלט המאיר. משפחה זה גם וגם וגם
משפחה להט"בית צומת פולג נתניה השלט המאיר. משפחה זה גם וגם וגם

"זה נולד מתוך שלט חשוך שהוסר והוצב מחדש בהוראת היועץ המשפטי לממשלה. אז במקום לשבת ולהתלונן על כך שהוא פוגע בהרבה אנשים באה התגובה בדמות השלט שהותקן היום" אומרת חברת מועצת העיר טלי מולנר.

מה זה משפחה נורמלית?

שלט חדש בעיר:

ימים ספורים לאחר שהוחזר השלט של עמותת חזון על "המשפחה הנורמלית" בצומת פולג הותקנו היום (יום חמישי) שני שלטים חדשים בקרבת איקיאה המגדירים משפחה כ"אמא ואבא" "אמאמ ואמא" "אבא ואבא" "רק אבא" רק אמא".

השלט החשוך: הוסר והוחזר
השלט המאיר. משפחה זה גם וגם וגם

מולנר שהרימה את פרוייקט הצבת השלט החדש: "היתה חייבת לבוא תגובה לשלט של "חזון". אמא אחת פנתה אלי מבין המתלוננים ואמרה לי שהיא היתה רוצה שיותקן שלט אחר כתגובה. אמרתי לה שאין בעיה והתחתי להרים את הפרוייקט. גייסתי אנשים וכסף ותוך 48 שעות השלט הותקן באזור התעשיה פולג. אני מודה לאגודת הלהט"בים הארצית, לארגון גאווה נתניה, לשי בוארון על עיצוב השלט ולחברת הפרסום "מבט ראשון".

טלי מולנר צילום עדי חפץ

מה היית רוצה שהמהלך הזה יעשה?

"השלט הזה מחזיר אור להרבה משפחות בנתניה שהתגלתה כעיר שדוגלת בשיוויון ו'חיה ותן לחיות'. הכי ישמח אותי שנראה שלט כזה בכל הרשויות בארץ והן אכן מוזמנות לפרסם אותו אצלן. אני מקבלת המון תגובות ושמחה שהצלחתי לשמח הרבה משפחות".

 

עוד בחדשות נתניה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות