fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רעידת אדמה בקריות. 3.8 בסולם ריכטר

רעידת האדמה הורגשה בקריות, חיפה ובצפון הארץ. מקורה בעומק הים מדרום-מערב לטירת כרמל
רעידת אדמה. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

רעידת אדמה הורגשה היום, חמישי, מעט לפני השעה 07:00 באזור הקריות. דיווחים על רעידת האדמה הגיעו גם מעכו ומחיפה. לא נרשמו נפגעים בנפש ולא ידוע על נזקים לרכוש.

מהמכון הגיאופיזי נמסר, כי הבוקר בשעה 6:53 לפי שעון ישראל, התרחשה בים רעידת אדמה בעוצמה של 3.8 בסולם ריכטר, מרחק של תשעה קילומטרים דרום-מערבית לטירת כרמל. רעידת האדמה הורגשה בעיקר בצפון הארץ. בין היתר דווח על הרעידה שהורגשה היטב בחיפה, בעכו, בקריות וגם באזור השרון.

עקב כך הוציא פיקוד העורף הנחיות להתנהגות בעת רעידת אדמה. השוהים במבנה, אם ניתן, יש לצאת לשטח פתוח. אם לא ניתן לצאת מהמבנה, יש להיכנס לממ"ד ולהשאיר את הדלת והחלונות פתוחים או לצאת לחדר המדרגות ולהמשיך לרדת אל היציאה מהמבנה. רק אם לא ניתן לפעול כך, יש לתפוס מחסה תחת רהיט כבד. השוהים בחוץ – יש להישאר בחוץ ולהתרחק ממבנים, גשרים ועמודי חשמל. השוהים בחוף הים – יש לעזוב את החוף מחשש לצונאמי. הנוסעים ברכב – יש לעצור את הרכב, לדומם מנוע ולהישאר ברכב. אין לעצור בקרבת גשרים ומחלפים.

במוקד 100 של המשטרה התקבלו בבוקר כ-200 פניות של אזרחים בנוגע לרעידת האדמה. ניידות של המשטרה נשלחו לבצע סריקות בכל האזורים בהם דווח על רעידת האדמה, כדי לסרוק אחר נפגעים או נזק.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות