fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: המשטרה חוקרת תקיפה של חברת מועצה

מרינה קריאן רחמימוב טוענת כי הותקפה בצאתה בישיבת מועצת העיר האחרונה. במסדר זיהוי שנערך במשטרה זיהתה חברת המועצה את החשוד בתקיפתה
מרינה קריאן רחמימוב | צילום: יח"צ
מרינה קריאן רחמימוב | צילום: יח"צ

משטרת זבולון חוקרת את תלונתה של חברת מועצת העיר בקרית מוצקין, מרינה קריאן רחמימוב, הטוענת, כי הותקפה בצאתה מישיבת מועצת העיר האחרונה. רחמימוב הוזמנה למסדר זיהוי במשטרה וזיהתה את החשוד. בתקיפתה.

תזכורת: המהומה בישיבת מועצת העיר האחרונה החלה לאחר שחבר המועצה, יריב ענבר, מסיעת רוח חדשה במוצקין, ניסה להסביר את הקשר בינו לבין דובר תנועת שוברים שתיקה לשעבר. הקהל שנכח בישיבה צעק וכינה אותו בשמות גנאי. כשרחמימוב, חברת הסיעה, ניסתה לשאת דברים בישיבה, גם היא נתקלה בקריאות בוז וקללות. רחמימוב טוענת, כי בתום הישיבה הסוערת, בעת שעמדה לצאת מבניין העירייה, הותקפה על רקע הקשר כביכול שיש לסיעתה עם תנועת שוברים שתיקה. רחמימוב התקשרה למשטרה והגישה תלונה. השבוע היא זומנה למסדר זיהוי שבו היא זיהתה את החשוד בתקיפתה.

בעקבות האירוע פנתה סיעת רוח חדשה אל ראש אגף המבצעים שיטור וקהילה במשטרה, ניצב אמנון אלקלעי, וציינה: "במצב דברים זה איננו יכולים עוד למלא את שליחתנו הציבורית במועצת העיר. כל עוד שלמות גופנו ובריאותנו הנפשית נתונות בסכנה, אין בכוונתו לשוב ולפקוד את בניין העירייה, בישיבות הוועדות או בישיבות המועצה, אלא אם תועמד להגנתנו אבטחה". הסיעה פנתה גם לשר הפנים: "אנו חוששים כעת כי ההסלמה היא בלתי נמנעת, אלא אם תהיה התערבות משמעותית והחלטית מצד כל הגורמים שבאחריותך ובהנחייתך".

מהמשטרה נמסר: "בעקבות תלונה שהוגשה, נפתחה חקירה שעדיין מתנהלת בימים אלה. אין אנו מפרטים אודות חקירות מתנהלות".

מעיריית קרית מוצקין נמסר: "העירייה מגנה אלימות מכל סוג ורואה בחומרה רבה כל פגיעה מילולית או פיזית במאן דהוא. ככל שאירע אירוע, חובה על הנפגע להגיש תלונה לרשויות החוק ואנו סמוכים ובטוחים כי הן יבצעו את עבודתן כנדרש".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות