fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים מתחדשת בבניין עירייה, קונסרבטוריון ואודיטוריום

בניין העירייה החדש ישתרע על כ-4500 מ"ר וירכז את כל המחלקות העירוניות. במקום הבניין הישן ייבנו שני מגדלים של 25 קומות. שני פרויקטים נוספים שיוצאים לדרך: אודיטוריום וקונסרבטוריון
יוקם בהשקעה של כ-40 מיליון שקלים. בניין העירייה החדש | הדמיה: פייביש אדריכלים
יוקם בהשקעה של כ-40 מיליון שקלים. בניין העירייה החדש | הדמיה: פייביש אדריכלים

שלושה פרויקטים מרכזיים יוצאים בימים אלה לדרך בקרית ים, לאחר שהושלמו הליכי המכרז.

הפרויקט הראשון הוא בניין העירייה החדש שייבנה במסגרת הסכם שחתמה העירייה מול רשות מקרקעי ישראל, לפיו תממן הרשות את רוב העלות, כשבתמורה, העירייה תפנה את שטח הבניין הקיים סמוך למרכז ניצן, ובמקומו ייבנו שני מגדלים של 25 קומות, בהן שבע קומות מסחריות.

היכל אמנויות הבמה | הדמיה:
היכל אמנויות הבמה | הדמיה: אדריכל אילן פיבקו

 

במכרז להקמת בניין העירייה החדש זכתה חברת א. אדרת, שתחל בעבודות בשטח בתוך מספר שבועות. בניין העירייה החדש ישתרע על שטח של כ-4500 מ"ר, כולל חניון תת קרקעי. ההשקעה בהקמתו מוערכת בכ-40 מיליון שקלים. חלק מהקומות יוקצו לעיריית קרית ים, שתקבל עבורן דמי שכירות וגם ארנונה. הבניין, שיוקם בפינת הרחובות משה שרת וספיר, מול מרכז הקליטה, יהיה בן ארבע קומות. הוא יאכלס את כל מחלקות העירייה, הפזורות היום במספר מבנים ברחבי העיר.

בסמוך לבניין העירייה החדש יחלו בקרוב העבודות להקמת הקונסרבטוריון החדש. המבנה, שתוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו, יוקם בפינת הרחובות צה"ל וספיר והוא ישמש מרכז לאומנויות הבמה, בית ללהקות מחול וכן ארכיון עירוני.

האודיטוריום החדש
האודיטוריום החדש

 

בנוסף, בקרוב יחלו העבודות להקמת אודיטוריום חדש בשטח בית הספר רבין, שבו יהיו יותר מ-500 מקומות ישיבה וכן כיתות לימוד. המבנה תוכנן על ידי האדריכל נתן פייביש, והוא יוקם מכספי תרומה של נדבן אמריקני באמצעות אורט העולמי. האודיטוריום ישמש גם את אירועי בתי הספר וגם אירועים עירוניים שונים. המכרז להקמת המבנה כבר יצא, וההערכה היא כי העבודות במקום ייחלו כבר בחודשים הקרובים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות