fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהלת הקורונה הגיעה למלון מגדל דוד טאוור בנתניה.

תשעה תיירים מדרום קוריאה שהו לילה אחד במלון מגדל דוד טאוור בנתניה. התיירים אובחנו חולים בנגיף הקורונה בעת חזרתם לדרום קוריאה.

קבוצה של תשעה תיירים מדרום קוריאה אשר שהו בישראל בין התאריכים 8.2-15.2 אובחנו חולים במחלת הקורונה בעת חזרתם לדרום קוריאה.

הקבוצה שהתה לילה אחד במלון מגדל דוד טאוור בתאריך 8.2.2020 בנתניה והצליחה לעורר את בהלת הקורונה בעיר.

חבר מועצת העיר אפרים בולמש פרסם פוסט בפייסבוק: "בקשר לקוריאנים שביקרו בנתניה ויש חשש שהיו נגועים בקורונה. אני מציע לקבל את תשובת העירייה והנהלת המלון ושל משרד הבריאות. יש לי אמונה מלאה במשרד הבריאות שיודע את המסלול שעשו הקוריאנים בישראל ומה עשו בכל רגע נתון ועם מי היו במגע ישיר או עקיף ויודעים לעשות ככל הנידרש. אני מציע להפסיק עם השמועות והחששות  למיניהם ולהיכנס לפרופורציות ולסמוך על משרד הבריאות כי אחרת החששות ירחיקו עד לכנס שהיה לביבי בנתניה ועוד ידרשו ממנו להיות בבידוד ולעצור את הבחירות לכנסת".

מתוך דף פייסבוק אפרים בולמש
מתוך דף פייסבוק אפרים בולמש

 

מהנהלת מלון מגדל דוד טאוור בנתניה נמסר: "לאחר בדיקה מעמיקה מסתבר כי התיירים מקוריאה הגיעו למלון לפני 14 יום ב20:00 ועזבו אותו בשעות הבוקר המוקדמות למחרת. מלבד ארוחת הבוקר, אשר הכילה את התיירים המדוברים ומספר מצומצם של אורחים, לא ביצעו הקוריאנים שימוש במתקני המלון והיו באינטראקציה מינימלית עם שאר עובדי המלון ואורחיו. במלון מקפידים על שגרת ניקיון יסודי בחדרי המלון ומתקניו. נדגיש כי התיירים הנ"ל עזבו את המלון לפני 14 יום ולכן על פי הנחיות משרד הבריאות, עובדי המלון וכן אורחי המלון בשבועיים האחרונים אינם צריכים להיכנס להסגר אלא להיות ערניים לתסמיני המחלה. נציין כי כלל צוות המלון מרגיש טוב. הנהלת המלון בקשר ישיר עם משרד הבריאות ותמשיך לפעול על פי הנחיותיו".

 

משרד הבריאות מבקש להנחות את הציבור בישראל, להלן :

כל מי שהיה במגע הדוק (במרחק של פחות משני מטר ולמשך 15 דקות לפחות) עם חברי הקבוצה בהתאם למועדים והמקומות אשר יפורטו להלן מתבקש להיכנס לבידוד בית למשך 14 ימים מאז המגע האחרון עם הקבוצה ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד כל הבריאות 5400*.

כמו כן במידה ומתפתחים סימני מחלה (חום מעל 38, שיעול או תסמינים נשימתיים אחרים), יש לפנות לעזרה רפואית בהתאם להנחיות משרד הבריאות באתר תוך הודעה מראש ועל פי ההנחיות של המשרד.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות