fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמליה ניב מכפר יונה מתנדבת במד"א פינתה חולי קורונה: היה לי ברור שזקוקים לי יותר מאי פעם

עמליה ניב. מתנדבת בנשמה

תכירו את עמליה ניב חובשת בכירה במד"א מכפר יונה. מתנדבת בחודשיים האחרונים סביב השעון בחזית המאבק בקורונה.

ניב , 60 מתנדבת במד"א מזה 12 שנה, כחובשת בכירה באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ, וככוננית תגובה מיידית. כשהחל משבר הקורונה בישראל, עמליה, רב סרן במיל', הרגישה צורך לעזור לחבריה בארגון ההצלה הלאומי. על אף שהמשיכה לעבוד במשרה מלאה כמנהלת מחלקת השכרות בחברת ליסינג, הגיעה להתנדב באופן יומיומי, בימי חול, בשבתות ובחגים, כדי לסייע במאבק הלאומי בנגיף הקורונה.

עמליה ניב: "מהרגע הראשון היה לי ברור שזקוקים לי יותר מאי פעם", שיתפה עמליה, "ראיתי איך חבריי במד"א עובדים ימים ולילות, בקושי מגיעים הביתה, ועושים כל מה שהם יכולים למען שלומם של אזרחי ישראל. שילמתי מחיר אישי ומשפחתי, כשמתוך דאגה לבריאותי, ילדיי ניסו למנוע ממני להתנדב ולבוא במגע עם חולי קורונה, ובסופו של דבר גם מנעו ממני לראות את הנכדים בתקופה זו. למרות הקושי, אני לא מצטערת לרגע, והייתי עושה זאת שוב".

עמליה פעלה בשבועות האחרונים כחובשת באמבולנסים, ובמקביל לטיפול במקרי שגרה כמו תאונות דרכים, פציעות שונות, החייאות ולידות, פינתה גם אנשים שעלה חשש כי הם חולים בקורונה.

"מאז שהחל להתפשט נגיף הקורונה בישראל, נקטנו אמצעי זהירות מחמירים, על פי נהלי מד"א, בכל מקרה של חשש לקורונה", סיפרה עמליה, "במקרים רבים הגענו לאנשים שהזמינו אמבולנס לאחר שחשו ברע וסבלו מתסמינים אופייניים לנגיף. תוך תיאום עם החובשים והפראמדיקים במוקד 101, ידענו מבעוד מועד באילו מקרים עלינו להתמגן, ומעולם לא לקחנו סיכונים מיותרים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות