fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגירת מערכת החינוך: בני נוער מציעים להורים בייביסיטר בחינם

היוזמים: "המטרה שלנו לעזור לכל אותם הורים שצריכים עזרה בשמירה על ילדיהם במהלך התקופה הזאת עד שכולם יחזרו לשגרת לימודים רגילה"
היוזמים בנהריה קורל וליאב טולדנו. צילום: פרטי
היוזמים בנהריה קורל וליאב טולדנו. צילום: פרטי

במהלך סוף השבוע קמו קבוצות של בני נוער בנהריה ובכפר ורדים, המציעות בייביסיטר בחינם לתושבים.

יוזמי הקבוצה מנהריה, קורל וליאב טולדנו, מספרים כי כרגע מדובר על קבוצה של תיכוניסטים מכיתות י' עד יב', שהחליטו לעזור בשמירה על הילדים, בעקבות המצב אליו נגררה מערכת החינוך, עם התפרצות נגיף הקורונה.

"המטרה שלנו פשוטה מאוד", כתבו בקבוצה בפיסבוק, "לעזור לכל משפחה שצריכה עזרה בשמרטפות בחינם. המטרה שלנו לעזור לכל אותם הורים שצריכים עזרה בשמירה על ילדיהם במהלך התקופה הזאת עד שכולם יחזרו לשגרת לימודים רגילה. אנחנו מאמינים שבמצב הזה, שבו המדינה צריכה את הערבות ההדדית של כל אחד מאיתנו כפי שאמר ראש הממשלה, זאת הזכות והחובה שלנו לעזור לכל מי שצריך".

מההורים המעוניינים בשירות החינמי, הם מבקשים לארגן קבוצה של ארבעה תלמידים מכיתות א'-ג' בשעות 8:00-13:00 ולעדכן אותם על מקום.

לצפון1 אמרו הערב: "כרגע יש לנו כמה פניות ותיאומים למחר ולהמשך השבוע. כמובן שממתינים להנחיות משרד הבריאות כדי לדעת כיצד נמשיך את הפעילות".

 

לעוד עדכונים בחדשות צפון 1 גליל מערבי לחץ כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות