fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכלב חשף את המאהבת של הבעל

האישה שחשדה כי לבעלה יש מאהבת וכי זו הסיבה לטיולים הממושכים שלו עם הכלב, התקינה מכשיר מעקב בקולר של הכלב
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

לבית המשפט לענייני משפחה הוגשה תביעה של אישה המבקשת להתגרש מבעלה לאחר שגילתה כי הטיולים הליליים של בעלה עם הכלב היו, בעצם, בשביל המאהבת. למזלו הרע של הבעל, הכלב נשא עליו מכשיר מעקב.

מדובר בבני זוג אמידים שניהלו אורח חיים שגרתי עם שני ילדים בוגרים, כלב וחתול. האישה היא מרצה בתחום הקרימינולוגיה ואילו הבעל הוא איש הייטק שעשה אקזיט של כמה מיליוני שקלים. כבר לפני כשנה התעורר חשדה של האישה שמשהו מתרחש מתחת לאפה. היא חשדה שיש סיבה אחרת לנכונות היתר של בעלה לצאת עם הכלב, מדי ערב, לעיתים לסיבוב של שעה וחצי, בעוד שבעבר סירב לעשות זאת והפציר בילדיו למלא את מחויבותם.

"במשך כמה חודשים תהיתי מה קורה סביב עניין 'הסיבוב עם הכלב', אבל שמחתי שהכלב עושה סיבוב ומשחרר את העצמות, כי הוא כל היום היה סגור בבית", סיפרה האישה לעורכת דינה שרין סולן. התפנית בעלילה קרתה, לאחר שבאחד הקורסים במכללה, שבה מלמדת האישה, הוזמן מרצה אורח, בלש פרטי, שההתמחות שלו היא אבזור לבישה ומעקב. "חשבתי לעצמי שזה יהיה הפתרון. רכשתי לכלב קולר זהה לזה שהיה לו ועליו הותקן מכשיר הקלטה ומצלמה".

לדברי עו"ד סולן, הממצאים חשפו שני דברים שהרתיחו את האישה. האחד, שבעלה מנהל שיחות אהבה ממושכות עם מזכירתו, עימה נסע כמה פעמים לחו"ל. והשני, הכלב נמצא באותו המקום כל העת ולא זז, עד שהבעל מסיים את השיחה עם המאהבת. עם הממצאים האלה היא ניגשה לבעלה וביקשה ממנו לעזוב את הבית.

האישה, המבקשת עתה להתגרש, דורשת לקבל מחצית מכל הרכוש שנצבר לרבות כמה מיליוני שקלים שהם מחצית מהאקזיט שעשה הבעל לפני כשבע שנים, כשמכר את חברתו לחברה גדולה בארה"ב. הבעל מסכים להתגרש אך מסרב לתביעות הכספיות. בית המשפט לענייני משפחה שלח את בני הזוג לגישור במטרה להגיע לפשרה בתוך 30 יום. הדיון בבית הדין הרבני, שבו תדרוש האישה גם את דמי הכתובה, יתקיים בתחילת החודש הבא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות