fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההורים רבים על תחפושות הילדים

בית הדין הרבני בחיפה יצטרך להכריע בקרוב במריבה בין בני זוג על תחפושות הילדים. האב רוצה המסורת והאם רוצה טרנדי
עו"ד גיא אופיר | צילום: דורון גולן

חג פורים מתקרב ובני זוג בני זוג תושבי הצפון, המנהלים הליכי גירושין מזה למעלה משנתיים, לא מצליחים להגיע להסכמה אפילו על התחפושות של שני ילדיהם הקטינים, בן ובת. האב, שהחל לאחרונה בהליכי חזרה בתשובה פנה באמצעות עו"ד גיא אופיר מומחה לדיני משפחה וירושה לבית הדין הרבני האזורי בחיפה, בבקשה שזה יכריע את נושא תחפושות הילדים: תחפושות טרנדיות או מסורתיות.

עו"ד אופיר, טוען בכתב הבקשה שהגיש לבית המשפט, "האימא עשתה לעצמה מנהג קבוע להתנגד לכל צעד ושעל של האבא ולהיות בעד הנגד ונגד הבעד בכל מה שקשור להצעותיו של האב והכל בגלל שזה החל בשנים האחרונות בהליכי חזרה בתשובה".

האב טוען כי "הוא מבקש שילדיו, בן ובת, יתחפשו כמיטב כמקובל בקרב המגזר הדתי בתחפושות מסורתיות, כגון למלך ומלכה בעוד שהאם, מתעקשת כי התחפושות שלהם  תהיינה טרנדיות כגון שהבן יתחפש לאחד מגיבורי העל  האוונג'רס ואילו הבת לוונדר וומן ".

"כבוד בית הדין הרבני מתבקש להתערב ולהפעיל את שיקול את דעתו על מנת לפשר ולגשר בין בני הזוג  בכדי למנוע  מעוגמת נפש לילדיהם  בחג שאמור לשמח אותם",  מבקש עו"ד אופיר מביה"ד הרבני האזורי בחיפה. עוד הוא מציין בכתב הבקשה, "התנגדותה של האם לבקשתו של האב נובעת אך ורק מרצון לפגוע בו ולשים אותו ללעג בעיניי חבריו החוזרים בתשובה".  האם טרם הגישה את התייחסותה לכתב הבקשה יוצא הדופן של האב ובית הדין טרם הכריע בעניין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות