fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דניאלה מאגמים: החלום שלי הוא שלתושבים יהיה אכפת מהסביבה ושכך יחנכו את ילדיהם

החינוך מתחיל בבית. דניאלה פריגוז'ין

תכירו את דניאלה פריגוז'ין, 22 רווקה תושבת שכונת אגמים שגייסה השבוע את שכניה לאסוף אשפה מצדי המדרכות והשבילים בשכונה.

זה התחיל מאז שהיא החלה ללכת ברגל לעבודה שלה באזור התעשייה פולג שקרובה לביתה. כשראתה שבכל הדרך מפוזרת טינופת היא החליטה לעשות מעשה: "חורה לי לראות טינופת ברחובות, בשבילים וביערות. כשאני בטיולים בשטח אני תמיד אוספת פסולת שאנשים משליכים. אבל אף פעם לא התכוונתי להחליף את העירייה. כשחזרתי מהעבודה במשרד הזדעזעתי לראות בצד הדרך כפפות ומסכות פנים, קופסאות סיגריות ובקבוקי פלסטיק והחלטתי שביום המחר כבר אצטייד בשקית זבל. כואב לי לראות את העולם שלנו ככה. למחרת שקית אחת לא הספיקה".

החינוך מתחיל בבית. דניאלה פריגוז'ין

ואז היא עברה לתחום הבניין בו היא מתגוררת: "כשחזרתי מהעבודה נכנסתי לקבוצת וואטסאפ של הדיירים. ראיתי שמדברים שם על ניקיון סביב הבית ומדוע העיריה לא מגיעה. אנחנו גובלים בשמורת האירוסים ושם במיוחד יש המון לכלוך גם בימים אלה שהשלולית אמורה להיות סגורה. בכל זאת נכנסים אנשים ומלכלכים ואין מי שינקה. אמרתי לדיירים שהשינוי בהתנהגות חייב להתחיל בבית בנו. וכך יצאנו עשרה דיירים עם שקיות זבל גדולות מצוידים בכפפות וניקינו את הסביבה כאשר כל אחד חזר עם שתי שקיות זבל. וזה לא הכל. אנחנו מתכוונים להמשיך בפרויקט, לגייס את הילדים עם ההורים ולעשות מבצעי נקיון כאלה כי השינוי בא מהבית. הילדים צריכים לראות שלהורים שלהם אכפת מהסביבה".

דניאלה פריגוז'ין היא ילידת נתניה, סיימה את תיכון טשרניחובסקי ומתכוונת ללמוד נטורופתיה: "החלום שלי הוא שהעולם יהיה נקי יותר ובריא יותר. שלתושבים יהיה איכפת מהסביבה בה הם גרים ושכך יחנכו את ילדיהם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות