fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם בימי קורונה מכתבים מגיעים אליכם הביתה הדואר בא היום

המכתבים מגיעים גם בימים אלה אל דלת בתיכם. תכירו את צחי פרץ שעובד בדואר ישראל 25  שנים וחן דבוש שעובד בדואר ישראל שנה.

בימי קרונה אתם סגורים בבתיכם אך רוצים להמשיך להיות בקשר עם אנשים. יש טלפון, יש מייל ויש זום אבל מכתבים (אתם זוכרים מה זה?) הם סוג של קשר. ואז מכתבים רגילים וגם מכתבים רשומים מגיעים גם בימים אלה אל דלת בתיכם.  ישנם נותני שירות שעושים עבודתם על מנת לספק שירות אמין ורציף לתושבי העיר. תכירו את צחי פרץ עובד דואר ישראל 25  שנים וחן דבוש עובד דואר ישראל שנה.

מכתבים מגיעים כרגיל. עם מסכה וכפפה

מכתב עד הדלת

השניים המשמשים כדוורים בנתניה, בטוחים שהעבודה שלהם חשובה. הם עושים עבודתם תוך הקפדה מלאה על הוראות משרד הבריאות ומקפידים על חבישת מסיכה וכפפות.

צחי וחן: "מאז ומעולם יצרנו קשר טוב עם הקהילה ואין אחד שלא מכיר אותנו בעיר. בתקופה הנוכחית יש לכך משמעות יתרה מאחר ואנשים מבוגרים לא יוצאים מהבית ואנו האנשים היחידים לעיתים שהם נמצאים איתם בקשר.

דורשים בשלומם של קשישים

זה מאוד רלוונטי לקשישים ולאנשים חולים או כאלה שנמצאים כעת בבידוד ואנו מביאים להם את דברי הדואר מעבר לדלת ודורשים בשלומם. זה מאוד חשוב  לאנשים שלא נפגשים כעת עם בני משפחתם וכך אפשר לוודא שהכל בסדר עם מישהו בצד השני של הדלת . אנחנו עובדים כעת  במשנה זהירות ומוסרים  דברי דואר רשום וחבילות לנמענים עד בתיהם אך לא ישירות לידיהם. אנו מקישים  על הדלת וממתינים שהנמען ישיב ואז מודיעים לו שיש עבורו דבר דואר שאנו משאירים בפתח ביתו ומצלמים את דבר הדואר שהנחנו  כאסמכתא למסירה. אנו זוכים להערכה רבה ולתודות רבות של לקוחות ששמחים על כך שהם ממשיכים לקבל את דברי הדואר שלהם. זה מחמם את הלב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות