fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתי הספר בקרית ביאליק בחרו התמקצעות

בתי הספר היסודיים בחרו את ההדגשים החינוכיים שבהם הם רוצים להתמקד. בפעם הראשונה יוכלו הורים לרשום את ילדיהם לבתי ספר מחוץ לאזור הרישום
ייחודיות בבתי ספר. צילום: דוברות העירייה

אגף החינוך של עיריית קרית ביאליק בשיתוף משרד החינוך יוצאים ביוזמה לקביעת ייחודיות בתי ספר בעיר. בשנתיים האחרונות הצוותים החינוכיים בבתי הספר היסודיים בקרית ביאליק  עמלו רבות בכדי לקבוע את ייחודיותם בהנחיה צמודה של משרד החינוך.

בתי ספר קבעו את ההדגשים החינוכיים, את נקודות החוזק שלהם ואת התחומים בהם הם מעוניינים להתמקצע. כך למשל: בית הספר פסגות בחר בתחום פיתוח מנהיגות, בית הספר קדימה בחר בטיפוח המצוינות האישית, בית הספר הבונים בחר בקיימות, שיתופיות וראיית הפרט, בית הספר נעורים בחר בהעצמה אישית וחברתית, בית הספר רקפות בחר בחשיבה חדשנית, בית הספר מיתרים בחר בשילוב אדם, דת וחברה ובית הספר ביאליק בחר במוטיבציה, תמיכה אישית, גילוי הטוב , טיפוח יחסים וחשיבה חיובית כתחומי ההתמחות.

בנוסף לתהליך של בניית ייחודיותם של בתי הספר פתחה העיריה את שני בתי הספר ביאליק ומיתרים, לבחירה מבוקרת. ההורים יכולים לרשום את ילדיהם לכיתה א' בבתי ספר אלו גם אם אינם משתייכים לאזור רישום שלהם. התהליך ההדרגתי של קביעת ייחודיות ובחירה מבוקרת עתידים להעשיר את הילדים במיגון שיטות הוראה ולמידה. תהליך זה יסייע לצוותי ההוראה "לתפור חליפה" אישית עבור התלמידים.

לקראת רישום לבתי הספר פרסמה העיריה חוברת מהודרת הכוללת מידע אודות לבנית תהליך ייחודיות ובחירה מבוקרת. השנה לראשונה מתאפשר הרישום בדרך דיגיטלית דרך אתר האינטרנט, מבלי צורך להגיע פיזית לבתי הספר.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי :  "קריית ביאליק היא עיר אם מערכת חינוך מהמובילות  במדינה, הניצבת במקום הראשון בין העיריות בהשקעה לתלמיד .  קרית ביאליק הצטרפה לתוכנית הבחירה המבוקרת מתוך אמונה בחשיבות הטמעת בית ספר לצורכי הילד. בתי הספר בעיר נמצאים בעיצומו של תהליך מעמיק לבניית ייחודיות על מנת להעצים את חווית הלמידה. אנו מאמינים כי עם ההורים, בשותפות עם צוותי ההוראה של בתי הספר נמשיך להצעיד את מערכת החינוך בקריית ביאליק להצלחות והישגים חדשים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות