fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין קורונה בנתניה אבל יש מעל 50 מבודדים. העיריה חילקה להם משלוח מנות לשבת

המשלוח מגיע לפתח ביתם של התושבים ומחולק על ידי צוותי אגף רובעים והשכונות,  צוותי הפיקוח העירוני ובתיאום עם מנהל הרווחה והשירותים החברתיים.
משלוחים למבודדים מעיריית נתניה

אין קורונה בנתניה, אך ב-52 דירות מצאו הבוקר (יום שישי)  הדיירים משלוח מנות לשבת ושתי חלות תלויות על ידית הדלת או מונחות לפני דלת הדירה. זה מה שעשתה היום עיריית נתניה בהובלת ראש העיר,  מרים פיירברג- איכר. היא חילקה לתושבי העיר הנמצאים בבידוד משלוח מנות ובו חבילת אוזני המן, חוברת יצירה מפנקת וקוביה הונגרית. בנתניה נמצאים עד כה  מעל 50 איש, אזרחים טובים ואחראים בבידוד ואף אחד לא מהם לא נמצא חולה.

משלוח לשבת על ידי הדלת

המשלוח מגיע לפתח ביתם של התושבים ומחולק על ידי צוותי אגף רובעים והשכונות,  צוותי הפיקוח העירוני ובתיאום עם מנהל הרווחה והשירותים החברתיים.

לא רק במשלוח מנות עוסקת העירייה אלא גם במזון רוחני. לא רק לאנשים בבידוד מציעה עיריית נתניה תרבו און ליין. משרד הבריאות אמנם גרם לעירייה לסגור את הפעילות בהיכלי התרבות "אבל את התרבות בנתניה לא סוגרים ומנגישים אותה ישירות אליכם" אומרת סגנית ראש העירייה שירי חגואל. "בשבוע הבא תעלה עמותת היכל התרבות העירונית שלנו מופעים שונים לילדים ומבוגרים של אנסמבל טרמולו ולהקות המחול חבצלות נתניה כמיזם ראשוני בארץ של מופעי תרבות שישודרו ברשתות החברתיות".

ותודה לצוות אגף הנוער והצעירים, לבני אפרים מנכ"ל עמותת היכל התרבות, לצוות ההיכל ולאגף לשירות וחדשנות בעירייה. ובינתיים שנעבור את השבת במזג אויר סביר.

 

עוד מחדשות נתניה- לחץ כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות