fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורן סמדג'ה: מוקי הוא אלוף אמיתי

אני מלווה את מוקי מגיל 4. הוא תוצר של עבודה קשה, אמונה והתמדה.

שגיא מוקי ריגש  מדינה שלמה כשזכה בתואר אלוף העולם .ההצלחה של שגיא מסמלת יותר מכל כשרון של ספורטאי על בשילוב מערכת שלמה וצוות תומך המלווה אותו בכל יום ובכל אימון, גם בימים קשים וגם בהצלחות.

אורן סמדג'ה מאמן נבחרת ישראל ומאמנו של מוקי מיפן:
"את שגיא מוקי אני מלווה מגיל 4 והוא תוצר של עבודה קשה, אמונה והתמדה. את צעדיו הראשונים הוא עשה במועדון הג'ודו שלי והוא דוגמא לערכים ומקצוענות אמיתית שאני מנחיל לילדים כבר מגיל צעיר .
שגיא מוקי הוא אלוף אמיתי. הוא הגבר הישראלי הראשון שזכה במדליית זהב באליפות עולם בג'ודו. בארון הגביעים שלו גם שתי מדליות זהב מאליפויות אירופה וכדי לסגור מעגל הוא חולם על מטרות גדולות נוספות כשהחלום המקצועי של כולנו להוביל את שגיא למדליית זהב אולימפית.
ההצלחה של מוקי היא בראש ובראשונה שלו כספורטאי. מוקי הוא גם תוצר של עבודה מקצועית נכונה של איגוד הג'ודו בישראל, המגדל דור שלם של ספורטאים ומבסס את עצמו כאחד מענפי הספורט מהמובילים בישראל. כל אלה ביחד מצליחים להביא תוצאות איכותיות ולהוכיח כי אנו נמצאים על המפה מבחינת הישגים ומבחינת ניהול ספורט ובעיקר נקי מפוליטיקה , ויחד עם זאת אני יודע שיש לנו עוד המון עבודה ודרך לעבור ושיש לאן להתקדם ולשאוף בג'ודו וגם בשאר הענפים.
לפני המשחקים האולימפיים הקודמים שנערכו בריו, עבר מוקי פציעה קשה מאד בגבו ואז, כנגד כל הסיכויים ועם התמודדות מול כאבים עזים הוא הצליח להעפיל לחצי הגמר. היום, כשאנחנו נמצאים 11 חודשים לפני המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 אני מאחל למוקי לממש את החלום שלו ולהיות הספורטאי הישראלי הראשון עם מדליות מזהב בכל אחת מהקטגוריות החשובות – אליפות אירופה, אליפות עולם והמשחקים האולימפיים.
מאז כניסתי לעמדת המאמן הלאומי בניתי נבחרת חזקה , מגובשת מהבנה עמוקה באימון ג׳ודו ובאי התפשרות על המטרות ועל הדרך.
מגיל 4 חלמתי בגדול ועד היום אני ממשיך לחלום בגדול ובנוסף כמובן לוקח מהניסיון האישי שלי כספורטאי שעמד במעמדים גדולים שכאלה.
תמיד ראיתי את הבלתי אפשרי כאתגר ולא כמחסום ואלה הדברים והקודים שמניעים אותי קדימה באמונה שהספורטאים יכולים לעמוד בכל האתגרים הקשים , וליצר יצירות גדולות .

משנת 2014 ועד היום ספורטאי נבחרת ישראל גברים בג׳ודו מתמודדים בקרבות על מדליה באליפויות מטרה , עולם , אירופה ואולימפיאדה."

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות