fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי קרן קימת לישראל במחווה מרגשת לחיילי צה"ל שנפצעו ומאושפזים בבתי החולים

עובדי קרן קימת לישראל הגיעו לסיור מרגש במחלקות השיקום בבית החולים תל השומר ונפגשו עם חיילי צה"ל שנפצעו בקרבות ברצועת עזה. ארגון העובדים של קק״ל העניק לחיילים מחשבים ניידים ושי לחג, שיסייעו להם להעביר את הליך השיקום בבית החולים בצורה טובה יותר
עובדי קרן קימת לישראל במחווה מרגשת לחיילי צה"ל | צילום: באדיבות קק״ל

רוח גבית לגיבורי ישראל: ארגון העובדים של קרן קימת לישראל הגיעו למפגש מרגש עם חיילי צה"ל בבית החולים תל השומר כדי למסור מתנות מרגשו – עשרות מחשבים ניידים, כל אחד מהם בשווי אלפי שקלים, לחיילים שנפצעו ונמצאים כעת בשיקום.

עובדי קרן קימת לישראל במחווה מרגשת לחיילי צה"ל | צילום: באדיבות קק״ל

העובדים לא רק תרמו ימי חופשה שהומרו בכסף ובציוד לחיילי צה"ל, אלא פעלו בכדי לתקן ולשדרג מחשבים ישנים בשביל שישמשו את החיילים. במסגרת הפעילות המרגשת, הועברו המחשבים לתיקון ושדרוג בידי העובדים ולאחר מכן הועברו באופן מרגש לחיילים בבתי החולים. כך, בשיתוף פעולה ומאמץ משותף, הועברו כלים אלקטרוניים מודרניים למי שמסרו הכול בשבילנו.

בין הפצועים שזכו לביקור היה החייל עמית בר, לוחם חטיבת הנח"ל שנפצע באורח קשה ב-26 לדצמבר לצד סרן (מיל) שאול גרינקליק ז"ל שהשתתף בתכנית 'הכוכב הבא' לצד 11 לוחמים נוספים. פציעתו הקשה של עמית הובילה לקטיעת רגלו והוא נמצא בשיקום ממושך במסגרתו עבר כבר 10 ניתוחים מתחילת המלחמה. עמית הוא בנו של מנהל אגף הפדגוגיה בחטיבת החינוך של קק"ל וגזבר ארגון העובדים, אהרון בר, שהפתיע את בנו במסגרת הביקור המרגש של עובדי קק"ל בבית החולים.

עובדי קרן קימת לישראל במחווה מרגשת לחיילי צה"ל | צילום: באדיבות קק״ל

יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל, ישראל גולדשטיין סיכם: "עובדי קק"ל עומדים לצידם של חיילי צה"ל בכל עת ובכל מקום. אלו הם טובי בנותינו ובנינו המקריבים את גופם ונפשם למען הביטחון שלנו. זה המעט שאנו יכולים לעשות בשביל להביע את ההערכה העצומה שלנו אליהם. נמשיך לפעול בכל המשאבים בכדי להעניק להם רוח גבית ולתת להם את המענה הטוב ביותר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות