fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטודנטית איתרה מצלמה נסתרת בשירותי המכללה בה היא לומדת בת"א. אב הבית נעצר

באחד מתאי השירותים במכללה האקדמית תל אביב-יפו זיהתה סטודנטית מצלמה נסתרת. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את אב הבית של המקום (בן 60) ובית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר את מעצרו
סטודנטית איתרה מצלמה נסתרת בשירותי המכללה בה היא לומדת בת"א | צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

סטודנטית במכללה האקדמית תל אביב יפו נדהמה לגלות אתמול (רביעי) מה שנראה כמו מצלמה נסתרת שהותקנה בתא הנכים באחד משירותים הנשים. היא דיווחה להנהלת המכללה, שעירבה את משטרת מחוז תל אביב – שעצרה תוך זמן קצר את אב הבית של המכללה. מהמכללה נמסר: "רואים את המקרה בחומרה רבה"

ממשטרת ישראל נמסר כי: "שוטרי תחנת יפו הגיעו מיד למקום ופתחו בפעולות חקירה מהירות אשר בעקבותיהן עצרו חשוד, עובד המקום."

הבוקר (חמישי) בית משפט השלום בתל אביב האריך בארבעה ימים את מעצרו של החשוד והתיר גם לפרסם את פרטיו: מדובר באב בית במקום, חאלד דמראני בן ה-60.

מטעם המכללה יצאה הודעה לסטודנטים אמש, סמוך למקרה: "סביבת לימודים ועבודה בטוחה ומוגנת עומדת בראש סדר העדיפויות של המכללה. היום התקבלה תלונה מסטודנטית על הימצאות מצלמה בשירותי הנכים בבניין 3, בקומת קרקע. אנו מעוניינים לעדכנכם כי המכללה רואה את המקרה בחומרה רבה. מרגע שהמקרה הובא לידיעת הנהלת המכללה, היא פעלה באופן מיידי, הן בעדכון קצין הביטחון של המכללה והממונה על מניעת הטרדות מיניות – וכן בהגשת תלונה למשטרה. אנו משתפים פעולה באופן מלא עם חוקרי המשטרה. לאחר מיצוי הבירור, תפעל המכללה בהתאם לתוצאותיו ובמלוא הרצינות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות