fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משפחתו של המוזיקאי גיא אילוז שנחטף מהמסיבה ברעים – עודכנה שנרצח בשבי

סוף עצוב: מיה רגב ששוחררה מהשבי השבוע העידה שגיא אילוז (26) מרעננה, שנחטף מהמסיבה ברעים, אושפז לידה בבית חולים ומת מפצעיו. לפי הידוע, הוא נורה במהלך חטיפתו בידי מחבלי חמאס וניתן היה להציל את חייו אם היה מקבל טיפול רפואי הולם. ראש העירייה, חיים ברוידא, מסר: "הלב שבור, כאשר התקווה התחלפה בכאב גדול"
גיא אילוז ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

משפחתו של גיא אילוז קיבלה הודעה כי הוא נרצח בשבי. אילוז בן ה-26 עבד כסאונדמן ומנהל במה של להקת היהודים, ועבד עם שלום חנוך ומתי כספי. הוא נחטף מהמסיבה ברעים אל רצועת עזה ועולה החשד כי הוא מת בבית החולים בעזה.

משפחתו של אילוז, נפגשה וקיבלה עדות ממיה רגב, ששוחררה השבוע מהשבי, שלפיה גיא היה מאושפז לידה בבית חולים בעזה, ולאחר כשמונה ימים מת מפצעיו. לפי הידוע, הוא נורה במהלך חטיפתו בידי מחבלי חמאס. ועדה התכנסה לקבוע את מותו בעקבות העדות.

עצב גדול נפל על משפחתו שאמרו אמש ב"אולפן שישי": ״הידיעה שניתן היה להציל את חייו אם רק היה מקבל טיפול רפואי הולם קשה מנשוא.״

בצילום ממצלמת גוף של אחד ממחבלי חמאס, צולם מה שנראה כמו הרגע שבו גיא נמלט מהרכב אל קבוצת העצים הסמוכה.

המחבלים הגיעו לג'יפ שבו נהג ורצחו את כל מי שהיה בו. בקצה התמונה רואים מישהו נמלט. גיא הצליח להתקשר למד"א באותם רגעים קשים ואמר: "אני נמצא ברעים, ירו בי, חטפתי כדור. אני שוכב בצומת, מדמם על הרצפה, יש חוליה של מחבלים, ארבעה מתו לי בידיים". המוקדנית שאלה אם הוא רואה את המחבלים, וגיא ענה: "אני לא רואה כלום, אני מתחבא בתוך עץ – צריך מסוק, תקשיבי, צריך מסוק".

בסוף השיחה ביקש לדבר עם אביו, כשענה אמר לו: "אבא, אני רק רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך ותמסור"… מישל קטע אותו: "אתה לא תהיה שום דבר, אל תיפרד מאתנו, חכה שנייה איתי על הקו" וגיא השיב בשקט: "אני מחכה, אבא".

במשך יומיים הסתובב אביו של גיא בין בתי החולים, וחיפש את גופתו של גיא. ביום ה-11 של המלחמה, חבר של מישל מהשטחים שלח לו סרטון של חמאס שבו מוזכר בנו: "ההפצצות הביאו למותם של 22 חטופים עד רגע זה. האחרון שבהם היה החטוף הציוני, האומן גיא אילוז", טען דובר חמאס בסרטון. מישל עודכן כי לפי ממצאי ישראל – הסרטון אינו אמין, אך גיא נכנס לרשימת החטופים, לאחר שהיה נעדר.

גיא אילוז ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

מישל, אביו של גיא מספר: ״ילד עדין נפש, הוא מרחף עלינו איזשהו מטר, תמיד מכנסיים קצרים, תמיד בחולצות הכפתור אף פעם לא יהיה במקביל.״

תום פטרובר, סולן היהודים, סיפר עליו במופע תמיכה במשפחות: "אנחנו מכירים את גיא בערך מגיל חמש או שש. זה הילד שלנו, זה אחד האנשים הכי מתוקים, הכי מקסימים, הכי חמודים, הכי חכמים, הכי מוכשרים שאנחנו הכרנו".

ראש העירייה, חיים ברוידא, מסר: "הלב שבור, כאשר התקווה התחלפה בכאב גדול. רעננה כואבת את האובדן של גיא אילוז, בוגר תיכון מטרווסט ומשתתפים בצער המשפחה".

תיכון מטרווסט מסר: "ביגון עמוק אנו מודיעים כי גיא אילוז, בוגר מחזור כ״ב בתיכון מטרווסט, איננו בין החיים. גיא בילה עם עוד מאות חפים מפשע במסיבה בסמוך לקיבוץ רעים ונלקח בשבי ב-7/10 על ידי מרצחים אכזריים. במשך שבועות ארוכים קיווינו והתפללנו לשובו של גיא – אך היום התבשרנו כי לא ישוב עוד. גיא היה אדם של אהבה, אושר וצחוק. איש אהוב אשר התחבר לכולם וכולם התחברו אליו. המוזיקה ליוותה את גיא כל חייו ועד ליום מותו. קהילת מטרווסט כולה מחבקת את משפחת אילוז בשעתה הקשה. גיא הוא בוגר מטרווסט השישי אשר איבד את חייו מאז ה-7/10. יהיה זכרו של גיא ברוך".

מערכת W-media וחדשות 03 – משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות