fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 "זירת ההסברה בחלק מהרשתות בעולם הופכות לזירת היאבקות, קשוח ביותר"

המסביר הלאומי ברשתות בינלאומיות ערביות , נאיל זועבי , מנהל "קרבות הסברה" למען מדינת ישראל

 

אחרי שכבש כמעט כל זירה תקשורתית ברמה הבינלאומית, חושף המסביר הלאומי, נאיל זועבי , כי: "ככל שהמלחמה מתקדמת הראיונות הופכים קשים יותר , המראיינים מתמקדים בכאב של עזה ואני מחזיר אותם לשביעי באוקטובר , הם מדברים רק על התינוקות בעזה ואני מחזיר אותם לכפיר ואוריאל ביבס ולכל התינוקות והילדים שנרצחו בבארי ובנחל עוז".

 

המסביר הלאומי בתקשורת הבינלאומית הערבית, נאיל זועבי מהכפר נין, אשר עם פרוץ המלחמה זנח את כל עיסוקיו, על חשבונו וללא כל תמורה החל להסביר את מדינת ישראל, צדקת המלחמה, והמלחמה מול חמאס- דעא"ש .

נאיל אשר התראיין בבריטניה, ארה"ב , מדינות ערב השונות, צרפת, ובישראל, מציג את המציאות הישראלית בה ארגון טרור חמאס- דעאש ביצע את טבח שביעי באוקטובר.

נאיל המבצע את התנדבותו במסירות ובתחושת שליחות למען מדינת ישראל משתף: "בכל הזדמנות אני מבהיר למראייניי כי כערבי ישראלי , מוסלמי גאה במדינתי , בדגל המדינה , בסמלים ובערכים, אני יוצא להגנת מדינת ישראל וחושף את פני הרוע, הטרור הנורא הטובח בנשים , השורף תינוקות, המשסף גרונות חיילים, האונס נערות , המשתמש בילדיו כמגן אנושי, אשר חיי אדם  זולים בעיניו יותר מקליפת השום, אנשים שאין להם אלוהים."

נאיל משתף עוד כי הראיונות האחרונים ברשתות הבינלאומיות מגלות חוסר קשב לכאב הישראלי ועסוקים רק במצוקת התינוקות והקשישים בעזה.

"ככל שהמלחמה מתקדמת הראיונות הופכים קשים יותר , המראיינים מתמקדים בכאב של עזה ואני מחזיר אותם לשביעי באוקטובר , הם מדברים רק על התינוקות בעזה ואני מחזיר אותם לכפיר ואוריאל ביבס ולכל התינוקות והילדים שנרצחו בבארי ובנחל עוז".  מספר נאיל ומבהיר , גם כשמראיינת מחליטה לקטוע את השיחה עימי כי אני מציב לה את האמת מול נרטיב השקר שהם מפמפמים, אני לא מתכוון לוותר ואמשיך להתראיין בכל מקום בעולם כדי להשמיע את האמת שלנו, של מדינת ישראל."

 

מראיינים עוינים לעיתים המתקשים להתמודד עם האמת שנאיל מציב מול השקר שלהם.
צילום: מתוך ערוצי הטלוויזיה

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות