fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וילה באלאנס – מרכז גמילה מסמים

וילה באלאנס – מרכז גמילה מסמים | צילום: יח"צ

אחוזת וילה באלאנס הוא מרכז גמילה מסמים שהוקם במטרה לשמש כמקום טיפול איכותי, יוקרתי ומקצועי עבור מי שזקוק לטיפול בהתמכרות לסמים. המרכז כשמו הוא, וילה גדולה, נעימה ובאווירה רגועה ושלווה הממוקמת ביישוב סביון. מרכז וילה באלאנס פועל ברישיון משרד הבריאות ובפיקוח משרד הרווחה ומנוהל על ידי צוות מטפלים מומחים, מקצועי ומסור הנמצא במקום 24/7.

באחוזת וילה באלאנס עומדים לרשותו של כל אדם שמבקש להיגמל מהתמכרותו לסמים ומציעים תוכנית מותאמת אישית הכוללת ליווי פרטני וקבוצתי, פיקוח רפואי מלא, קבוצות טיפול בשיטות מתקדמות וליווי ותמיכה למשפחות.

גמילה מסמים בליווי רפואי וצוות טיפולי מקצועי

גמילה מקנאביס – השימוש הנפוץ בקנאביס יצר אווירה של מתירנות בכל הנוגע לסם. אך למרות התדמית של סם קל, ישנם לא מעט אנשים המוצאים את עצמם מכורים לו ולא יכולים להפסיק ממגוון סיבות. בוילה באלאנס מתייחסים לכל מטופל באופן אישי ומלווים אותו בדרכו אל הגמילה גם מחומרים "קלים" כדוגמת קנאביס.

גמילה מאופיואידים – הרואין, קוקאין, תרופות ממשפחת האופיואידים, מתדון וכד' הם חומרים ממכרים ביותר והגמילה מהם נחשבת למאתגרת. אתגר זה ניצב בפני הצוות בוילה באלאנס מידי יום, במקום תוכניות טיפוליות מותאמות לגמילה מאופיואידים כולל דיטוקס בפיקוח רפואי.

גמילה מסמים פסיכודליים – למרות שגופנית מרבית הסמים הנכללים במשפחה זו אינם ממכרים, לא אחת מגיעים אל מרכז הגמילה אנשים שהסם הפסיכדלי השפיע עליהם לרעה, עמקות ומשמעותית, אנשים שמתקשים להפסיק לקחת אותו ובורחים אל הסם פעם אחר פעם. במרכז הגמילה הבנה של המציאות הזו, התייחסות נקודתית להתמכרות מסוג זה וגישה מולטי דיסציפלינרית לטיפול במי שסובל הן מהתמכרות והן מתסמינים נפשיים ופסיכיאטריים בעקבותיה.

גמילה ממשככי כאבים – התמכרות למשככי כאבים נחשבת לאחר הרעות החולות הגדולות ביותר של המערכת הרפואית. למרכז הגמילה מגיעים אנשים שהחלו לקחת משככי כאבים לאחר פציעה או ניתוח, בשל כאב כרוני או בעיה רפואית. לא אחת, הם מגלים שלאחר תקופת שימוש קצרה הם אינם מסוגלים להפסיק. בוילה באלאנס פוגשים כל אדם במקום שלו, יוצרים תוכנית טיפולית אישית המתאימה להתמכרות הספציפית שלו, לגילו, מקומו בחיים ואופיו. למרכז הצלחה גדולה בהתמודדות עם התמכרות למשככי כאבים.

גמילה מתרופות פסיכיאטריות – וילה באלאנס, מרכז גמילה מסמים מטפל גם במי שמוצא את עצמו מכור לתרופות פסיכיאטריות בעקבות שימוש לגיטימי. אנשים רבים לוקחים תרופות פסיכיאטריות במחשבה של לעבור תקופה קשה רגשית ולהפסיק. אך מוצאים את עצמם נאחזים בהן ללא יכולת לתפקד כראוי בלעדיהם. בוילה באלאנס מטפלים גם בהתמכרות מסוג זה תוך הבנת הקשר בין מצב רגשי-נפשי-פסיכיאטרי לבין היווצרותה של התמכרות.

גמילה מאלכוהול – כמו סמים, גם אלכוהול יכול להחזיר אחיזה גדולה מאוד באדם ולמרכז הגמילה מגיעים מכורים לאלכוהול בכל שלבי ההתמכרות.

וילה באלאנס – מרכז גמילה פרטי ממוקם ביישוב סביון, ברחוב הגבעה 35.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות