fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דקים סינטטיים לגינה ולחצר באיכות בלתי מתפשרת

חלק חשוב מעיצוב המרפסת או הגינה הוא הריצוף. את הריצוף אפשר להקים מסוגים שונים של חומרים, כמו קרמיקה, בטון או עץ. בשל המראה המלהיב ויוקרתי הפך תחום הדקים לפופלרי במיוחד. כיום, אפשר למצוא מגוון רחב מאוד של סוגי עץ, צבעים וסגנונות שונים לשלב בדק שלכם.
צילום: TREX- ברוך ברנר

יתרונות של דק סינטטי על דק מעץ טבעי

רצפת דק עץ, היא בחירה נפוצה מכיוון שהיא מעניקה לגינה, למרפסת או לבריכה מראה כפרי וייחודי, אך כוללת עלות הקמה יקרה ותחזוקה שוטפת, כמו: ליטוש הדקים – לפחות אחת לשנה, צבע – לפחות פעם בשנה למניעת נזקי מזג האוויר, ריסוס נגד מזיקים ועוד. לכן, חשוב מאוד לקחת את הזמן כדי לתכנן את הדק מבחינת העיצוב ומבחינה פונקציונלית.

בבחירת הדק חשוב להבין איזה סוג העץ המתאים לכם, על מה להקפיד בהתקנה ומה כוללת התחזוקה. בעת בחירת דק אנשים רבים בוחרים בדקים סינטטיים בשל יתרונותיו הבולטים ביותר. לדק סינטטי יתרונות רבים בתחום העיצוב והעלות.

הדקים הסינטטיים של חברת TREX מעניקים מראה יוקרתי ואסטטי שמשתלב יפה עם כל צמחייה או ריהוט שרק תרצו, הדקים עמידים מאוד ואינם דורשים תחזוקה כלל. הדקים ניתנים להתקנה עם מחברים נסתרים, ללא ברגים גלויים לעין, מה שמוסיף לאסטטיות הדק.

רצפת דק סינטטי היא הנוחה ביותר להליכה יחפה מכיוון שהיא אינה מוציאה שבבים. כן אין סכנה של חדירת קוצים לכפות הרגליים. בנוסף לכך, משטחי דק של TREX עמידים בתנאי חוץ, לחות, שמש ועמיד לפטריות ועובש. חברת טרקס משקיעה מאמצים בייצור טכנולוגיית חדשנית שמאפשרת לחקות את גווני העץ בצורה מושלמת, כך שהבחירה בדגם זה תאפשר לכם ליהנות מן המראה המיוחד והגוון החום של דק בלי עלות תחזוקה גובהה. עץ סינטטי יכול לשמש כריצוף הבית או המשרד, לחיפוי הקירות או התקרה, מעקות או גדרות, והתקנת דק בגינה, בבריכה או במרפסת.

עשה זאת בעצמך

אם אתם אנשים שאוהבים לעבוד בידיים, כאלה שמקבלים סיפוק ונחת מפרי עמלכם, ויודעים לעבוד בצורה מדויקת ויש לכם את הסבלנות הנדרשת, תוכלו לשלם פחות על התקנת דק ולהתקין בעצמכם. באתר TREX קיים עמוד עם הוראות התקנת דק סינטטי מפורט מטעם חברת טרקס, בנוסף ישנם גם סרטונים רבים בערוץ היטיוב של טרקס המסבירים ומדגימים כיצד להתקין דק בעצמכם. תוכלו גם לעצב את הדק עם צבעים וטקסטורות לטעמכם.

צרו קשר עם חברת TREX המומחים בייצור והתקנה של דקים סינטטיים

מעל הכל לחברת TREX שירות לקוחות יעיל וטוב כך שכל לקוח יקבל מענה כמה שיותר מהיר ומספק.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84 או אפילו לבוא לבקר באולם התצוגה של החברה הממוקם בכתובת: רח' יד חרוצים 6, נתניה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות