fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך מחליטים באיזה תקציב לקנות דירה בנתניה?

איך רוכשים דירה בצורה הכי נכונה ומחושבת שיש? ייעוץ לקראת הרכישה, בניית תקציב, בדק בית פיננסי ובכלל, האם כדאי לקחת יועץ משכנתאות? לכל התשובות.
רכישת דירה בצורה בטוחה | צילום: pexels

אחת הערים הפורחות בשנים האחרונות היא נתניה, גם אם ישראלים לא מודעים לכך שהיא עברה את אחד המהפכים הגדולים ביותר מעיר תיירות ותיקה של פעם, היא נחשבת לעיר של שכונות חדשות ושל אזור תעשייה מפותח מאוד ולא רק בגלל איקאה.

יש בה שכונות מפוארות שגם ישראלים ותיקים מבוססים שמחים לגור בהן, וגם העולים הרבים מצרפת שהתרכזו בה. יועץ משכנתאות בנתניה ישמח לפרוס בפניכם את מפת העיר ואת התמחור של הדירות בהם, כדי שתבינו בדיוק לפני מחה אתם עומדים כשאתם רוצים לקנות דירה בנתניה. אין ספק שיש להתכונן לכך ולמצוא את הנכס המתאים ביותר לכם.

להיעזר בייעוץ לקראת הרכישה

יש כמה סיבות שבגללן לא פונים יותר לרכישת נכס מבלי לעשות סקר שווקים ומבלי להבין באיזו מציאות נדל"נית חדשה אתם נמצאים. נכס הוא לא רק דירה למגורים אלא גם עסקה לטווח ארוך שאתם יכולים למנף בעתיד לנכס להשקעה. הביקוש לדירות בנתניה גורם לעליית מחירים ומכאן גם לעלייה בדרישות למי שמבקש משכנתא. יועץ משכנתאות בנתניה יוכל לשבת אתכם על מיפוי הנכסים והפיננסים שלכם כדי שתוכלו לדעת אם אתם אכן עומדים בדרישות למימון נכס ולבקש משכנתא.

כדי לדעת אם תקבלו משכנתא לרכישת דירה בנתניה, בדקו את עצמכם או התקשרו לעדי יאנצר מאלפא משכנתאות, סביר להניח שאם אתם לקוחות טובים ויציבים, ואין בעיות מיוחדות אתכם, הבנקים ישמחו לאשר לכם משכנתא. הסיבה היא שנכסים בנתניה יהיו מבוקשים אפילו יותר עם הזמן, ולכן תמיד אפשר להפוך אותם לנכס מניב תשואה במקרה הגרוע ביותר. כך שכאשר אתם מחפשים שירותי ייעוץ משכנתאות, קחו בחשבון שאתם באמת יכולים לממש את החלום שלכם.

בניית תקציב לרכישת דירה

בניית התקציב שלכם מורכבת מסך כל האפשרויות הכספיות שעומדות לרשותכם. זה כולל חסכונות, הכנסות שוטפות, הלוואות ומתנות משפחתיות שתוכלו לגייס, וכמובן משכנתא. כדי לדעת איזו משכנתא תוכלו לקחת ואיך לתכנן אותה ואת התקציב המשפחתי שלכם, יועץ משכנתא ישמח לשבת אתכם ולבנות לכם מסלולי החזר לפי היכולת הכספית שלכם ולפי נוסחאות חישוב שהוכיחו את עצמן. הנוסחאות קובעות איזה אחוז מההכנסה שלכם יכול להיות ההחזר החודשי, כאשר כל חריגה ממנו תקשה עליכם. לפי סכומים אלה תוכלו לדעת מהו התקציב שנדרש לכם על מנת לקנות דירה. ובצורה כזאת תוכלו לתכנן הלאה.

לעשות את בדק הבית הפיננסי שלכם

קניית דירה מחייבת ויתור גדול על הוצאות מיותרות ועלויות שאינן הכרחיות. לעומתן, ההכנסות חייבות לגדול גם אם אתם עומדים בהחזר, משום שככל שתחסכו יותר תוכלו לקצר את זמן המשכנתא ולהחזיר כמה שיותר מוקדם מכפי שציפיתם. את כל החישובים והסכומים האלה תוכלו לעשות עם היועץ, כך שתכינו לעצמכם תכנית פיננסית שתוכלו לעמוד בה. זה דורש בדק בית מצדכם לגבי ההתנהלות הכספית שלכם וזה רק יעזור לכם ברכישה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות