fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ריצת הבוקר הרטובה של יעל שרטוב. ולמה היא קבלה קפה חינם.

כשהיא עטופה בשמיכה, רטובה ורועדת עד העצמות מגיעה יעל שרטוב לארומה רופין. שם מגישים לה קפה חם ומגבות נייר
ייעל שרטוב מתחממת על קפה חם

יעל שרטוב, סמנכ"לית בחברת יזמות נדל"ן בארץ ובחו"ל נצפתה ביום שישי בבוקר בצומת רופין יושבת באוטו בגופיה ובלי נעליים עטופה בשמיכה ושותה קפה. קפה שעובדי ארומה הכינו לה וסירבו לקחת תשלום. תיכף תבינו למה.

חדשות נתניה: יום גשום לא עדיף להשאר במיטה?

"וככה חורף וסגר, יצאתי לריצת בוקר בכביש הארנבות. רציתי להתענג על איתני הטבע בדרכי למצפור שוקה. הגעתי למסלול עטופת ביגוד טרמי חמים וחדורת מוטיבציה עד שראיתי שיש שלוליות ברמת אגמים ענקיים מלאים מי בוץ. לך תדע מה מתחבא מתחתם. אולי הנחשה שנעלמה מהקיבוץ?. בהתחלה עוד שיחקתי אותה אינדיאנה ג'ונס. חציתי בזהירות מהצד כולי מבסוטית מהגמישות הנדיה קומנצ'ית שלי. אבל גם היהירות הזו התנפצה כשהגעתי לוואחד מיני כינרת. הנעליים, הגרביים, הטייץ עלאק טרמי והאצבעות שאיבדו תחושה.

ריצה בכביש הארנבות. צבאים בדרך?

יעל שרטוב: מה אני עושה פה לבד?

"הנה – אני בצד השני. וכך עוד אחת ועוד אחת ומטפסת למצפור שוקה. ועורבים שעשו לי עיניים ומחשבות של 'מה לעזאזל אני עושה פה לבד בשעה מוקדמת בבוקר'. אני רצה, שוחה כל הדרך בבוץ חזרה לאוטו ופאק כמה קר כשרטובים. וכמה הבגדים כבדים כשהם ספוגים מים. ואין מצב שאני עוצרת לפני שהשעון מראה 5 קמ . הגעתי לאוטו נפרדתי מכל מה שנוטף. עטופה בשמיכה מגיעה לארומה. שם מגישים לי את הקפה חם ומגבות נייר. מסרבים לקחת כסף. רק מבקשים סלפי איתי. ומפה לשם, מבול בחוץ. פה באוטו חימום בפול, יחפה, כרבולית מתחממת עם הקפה. כשהיא עושה את כל הדרך הביתה וחולמת על סאונה".

שלוליות כל הדרך. צילום יעל שרטוב
מצפור שוקה. צילום יעל שרטוב

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות