fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחוב חדש ומחשמל

הרחוב נמצא בצומת הרחובות ישיעיהו קנן ורחוב הגביש באזור התעשייה הדרומי ע"ש ספיר. ומוביל לבניין בו ממוקמת חברת החשמל בנתניה.
רחוב חדש ומחשמל | צילום: יוסי וייס חברת חשמל

בעוד העיר נתניה סובלת מהפסקות חשמל נחנך השבוע רחוב חדש באזור התעשיה פולג והוא "רחוב החשמל".

זה קרה במעמד ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, סגן רה"ע, עו"ד אדיר בנימיני. ובכירי חברת החשמל, אורן הלמן סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה, אהרון שיפר מנהל מחוז מרכז ביצוע שרון. הנהלת ועובדי מרכז ביצוע שרון, נחנך רחוב חדש בעיר.

הרחוב נמצא בצומת הרחובות ישיעיהו קנן ורחוב הגביש באזור התעשייה הדרומי ע"ש ספיר. ומוביל לבניין בו ממוקמת החברה.

הטקס נערך בנוכחות ראשי ועובדי חברת החשמל בעיר. ראש הערייה שיבחה  את הנוכחים על עבודתם המסורה והשירות אותו הם מעניקים לתושבי העיר. כמו כן, ציינה את הזמינות של ראשי החברה בכל פעם שמתרחשת הפסקת חשמל בעיר.

סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני, סיפר לנוכחים על נסיבות קביעת שם הרחוב. "כשהחלטנו לקרוא רחוב על שם מייסד השדולה היהודית-אמריקנית איפ"ק, ישעיהו סי. קנן, החלטנו בד בבד להעניק שם לרחוב הגישה למבנה של חברת החשמל שנמצא בסמוך. וזאת על מנת להקל על הבאים בשעריו". הנוכחים אישרו כי הדבר מקל רבות על מציאת המקום באמצעות אפליקציות הניווט השונות.

בחברת החשמל שבחו את שיתוף הפעולה עם ראש העיר בפרט ועם הגורמים השונים בתוך העירייה בפרט, וציינו את הכבוד הרב שהחברה רוחשת לכך שהרחוב יקרא בשם שנבחר.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות