fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טל חמד מנתניה, הוא איש מיוחד. שאוהב להצטלם עם סלבס. ויש לו תערוכה בדרך

טל חמד מסביר שזה התחביב המרכזי שלו, כבר יותר מ-20 שנה. ומספר איך הכל התחיל
טל חמד ונועה קירל | צילום: באדיבות טל חמד
טל חמד ונועה קירל | צילום: באדיבות טל חמד

טל חמד, 39, הוא איש מיוחד. שגר בנתניה במרכז העיר, עם ההורים. ועובד כשליח, בהיכל התרבות בנתניה. ובנוסף, גם מתנדב בספריה העירונית בשדרות בניימין.

ובזמן הפנוי שלו, יש לו בעיקר תחביב אחד: הוא מצטלם עם סלבס. ככה כבר יותר מ-20 שנה. בהיכל התרבות בעיר, אבל גם במקומות נוספים. מחוצה לה. כמו אולפני טלביזיה שונים. והכל בזכות הקשר שלו עם יגאל שילון.

היום, לקראת החזרה לשגרה, הוא מחכה בקוצר רוח לעבודה בהיכל התרבות. שם, הוא אומר בראיון לחדשות נתניה, יש לו אישור לצלם ולהצטלם. והוא מתכנן גם תערוכת המשך. לתערוכת הצילומים הקודמת שלו, שהייתה לפני תשע שנים ויותר.

 

 

טל חמד ויגאל שילון | צילום: באדיבות טל חמד
טל חמד ויגאל שילון | צילום: באדיבות טל חמד

 

אני לא חושב שאפשר

טל חמד: "יש לי אישור מיוחד ממנכ"ל היכל התרבות, להגיע לשם לפני כל אירוע ולצלם. ואני מצלם גם במקומות אחרים. כמו כיכר העצמאות בנתניה ועוד. התחביב הזה שלי, התחיל לפני 24 שנים. בחוף צוקי ים. אז, הגעתי לחוף עם אבא שלי. ושמתי לב, של שבת-מגיעים שלם סלבס. כמו דודו טופז ויגאל שילון. אז התחלתי לדבר עם יגאל שילון, במסעדה בחוף. ונפגשנו איתו כל שבת. אחר כך, בעקבות הפגישות האלה, הזמין אותי יגאל שילון לתוכנית של פספוסים. ומפה לשם, הכרתי דרכו גם בלבס אחרים וככה התפתח התחביב שלי".

עם מי הכי אהבת להצטלם?

"עם בר רפאלי. שהתארחה בתוכנית של ליאור שליין. ושם פגשתי אותה. היא הייתה נחמדה ותיכף הסכימה להצטלם".

מי מצלם אותך?

"כשאבא שלי בא איתי, וזה קורה הרבה, אז הוא זה שמצלם. וכשאני הולך לבד-אני מוצא מישהו בסביבה. שיצלם אותי".

 

טל חמד ואלי לוזון | צילום: באדיבות טל חמד
טל חמד ואלי לוזון | צילום: באדיבות טל חמד

 

אורח כבוד של שלישיית מה קשור

ומה זה עושה לך?

"אני אוהב את זה. וככה אני לומד להכיר את הסלבס ויודע מי נחמד ומי לא"

אז מי נחמד?

"שלום אסייג, שהזמין אותי אחר כך למופע שלו ושלח לי כרטיסים.  ושלישיית מה קשור. שגם התקשרו אלי הבייתה והזמינו אותי למופע הסטנד אפ שלהם בתור אורח כבוד. וגם ליה קניג, שהתקשרה אלי הביתה ונפגשנו בהיכל התרבות".

ומי לא?

"ירון לונדון, שלא הסכים להצטלם איתי. וגם במאי הקלנוע שמי זרחין. והיו עוד".

יש לך קשר עם מישהו מהסלבס האלה?

"היה לי קשר עם יגאל שילון, במשך הרבה שנים. וגם עם אלי לוזון. הוא גר פעם ברחוב שלי ופגשתי אותו הרבה פעמים, כשהגיע לבקר את אימא שלו. אבל עכשיו, בזמן הקורונה, זה כבר יותר קשה. אישתו, סיגל, מאוד אוהבת אותי. וגם איתה אני בקשר, עד היום. בנוסף, אני נמצא בקשר גם עם עמי מנדלמן מהכל עובר חביבי. ועם רבים נוספים".

כאמור, בימים אלה מתכנן טל חמד תערוכה של הצילומים האלה. "אני רק מחכה שהקורונה קצת תעבור", הוא אומר. ומבטיח, שבקרוב זה יקרה.

 

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות