fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארוחת שף למתנדבי כפר עידוד

כפר עידוד הזמין את המתנדבים בכפר לערב מרגש וחוויתי בסימן הוקרה על נתינתם ועל הסיוע המשמעותי שהם מעניקים לדיירי הכפר.
ארוחת שף ךמתנדבים. צילום באדיבות כפר עידוד

כפר עידוד הזמין את המתנדבים בכפר לארוחת ערב בסימן הוקרה על הסיוע שהם מעניקים לדיירי הכפר. הערב כלל ארוחת ערב חגיגית, בניצוחו של השף איתמר וויטסון שהוא עצמו מתנדב מסור בכפר. לצד השף נרתמו גם דיירי הכפר בהכנת מנות השף וקינוחים.

זו היתה מזדמנות למתנדבים לערוך הכרות אחד ולהודות על הפעילות.

דיירי הכפר הציגו את "זרעי עידוד" המחודשים, הנמכרים במשתלה ונארזים על ידי דיירי הכפר במרכז התעסוקה רימון.

אלי דלאל מ"מ ראש עיריית נתניה: " למתנדבים אין גיל אבל יש נשמה גדולה. רואים כאן אנשים מכל הגילאים והמשותף להם הוא והרצון לגעת"

שני אחדות מנכ"לית כפר עידוד לחדשות נתניה: "זה הזמן להודות למתנדבים והמתנדבות שלנו על המעשים הטובים שהם עושים. על ההתנדבות לקהילה באהבה ובמסירות, ובכך הופכים את העולם בו אנו חיים לטוב יותר. השנה הייתה שנה מאתגרת במיוחד ולמרות כל הקשיים הגיעו המתנדבים לכפר ונתנו מעצמם מעל ומעבר עם כל הלב והנשמה".

הדיירים מועסקים בתשלום בתוך הכפר במסגרת המשתלה

כפר עידוד בנתניה הנו דגם ייחודי של דיור מוגן. המיועד לאנשים בוגרים עם קשיי למידה, תפקוד והסתגלות על רקע נזק מוחי.  הוא הוקם בשנת 1988 על ידי קבוצת הורים אשר חפשו מענה לילדיהם המיוחדים שיהווה עבורם בית חם, בטוח ויציב עם איכות חיים ברמה גבוהה.  בכפר 150 דיירים בגילאים  21 ל~60,  גרים  בדירות פרטיות בתוך קהילה טיפולית~שיקומית ונהנים ממעטפת מקצועית. הם מועסקים בתשלום בתוך הכפר במסגרת המשתלה,  המכבסה ומרכז התעסוקה, ומחוץ לכפר בעבודה בקהילה.  החיים בכפר מעודדים כל דייר באופן אישי. לקדם ולמצות את יכולותיו התפקודיות ולספק לו תחושה של בטחון, הגנה וכבוד לחירותו ופרטיותו בביתו החם לחיים.

כפר עידוד בנתניה הוא בית חם לדיירים עם הנמכה קוגניטיבית ומוגבלות שכלית. החיים בכפר מהווים כלי משמעותי להתפתחות אישית  לצד רכישת כישורי חיים,  תעסוקה ופנאי. חשיפת פעילות המשתלה לקהלים מגוונים היא אחד הכלים לחשיפתה לצד הסרת חסמים ודעות קדומות.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות