fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה תארח בשבת את הפועל חדרה, הקבוצה פרסמה את המתווה

האוהדים של מכבי נתניה חוזרים למגרשים וכועסים על המתווה
יגיעו או לא יגיעו? אוהדי נתניה | צילום: שלומי גבאי
יגיעו או לא יגיעו? אוהדי נתניה | צילום: שלומי גבאי

מכבי נתניה, תארח בשבת הקרובה את הפועל חדרה. ותרצה להשיג ניצחון נוסף, בכדי להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. ערב המחזור, מדורגת הקבוצה במקום השישי. וניצחון נוסף, יבטיח כמעט בוודאות את המקום בשישייה הראשונה. מעבר לכך, במועדון יאפשרו לראשונה כניסה של אוהדים למשחק. לאחר התפרצות נגיף הקורונה. בתחילת השבוע, אישרו מנהלת הליגות ומשרד הבריאות כניסה של 1500 אוהדים למגרש.

 

"עדיף להישאר בחוץ"

לקראת המשחק של מכבי נתניה הצפוי להיערך בשבת הקרובה, פרסמו במועדון את המתווה. שבו נכתב: "עקב 'הלאמת' היציע המזרחי תחתון והיציע המערבי למשימות לאומיות (בחירות ומתחם חיסונים), הישיבה תתבצע ביציע המזרחי העליון. וכן ביציע E. והעמידה בתנאי משרד הבריאות, ייבחנו ב"זכוכית מגדלת" ע"י הרשויות. בעיקר, כדי לקבל החלטות לגבי צמצום או הרחבת כמות הצופים. באיצטדיון, יסומנו ויבוטלו מושבים. כולנו נדרשים לשמור על ההפרדות בין מושב למושב. וכל אוהד, ירכוש לעצמו מיקום מדוייק ביציע. ורק שם יתמקם במהלך המשחק. במשחק חלה חובת עטיית מסיכה". 

ועוד כתבו במועדון, ביחס למתווה: "רוכשי המנויים לעונת 20/21, יהיו זכאים ראשונים- לקבוע את מיקומם. והמיקום למשחק הקרוב, ייעשה על פי המפה המוצגת באתר "לאן". ולא על פי המיקום במנוי שנרכש. אוהדים שרכשו מנויים ליציע e או יציע "כסף", יישבו ביציע e. אוהדים שרכשו ליציע מזרחי תחתון או עליון, יישבו במזרחי העליון. במידה ולא יהיו מספיק אוהדים עם המינויים לעונה הנוכחית, תתאפשר מכירה גם למנויים מהעונה הקודמת. בעת כניסה למתחם האיצטדיון יש להציג תו ירוק בתוקף. הכניסה תותר למחוסנים (8 ימים אחרי מנה שנייה) ומחלימים בלבד. שיחזיקו ברשותם תעודת זהות, דרכון או רישיון נהיגה,  לא תתאפשר כניסה לאיצטדיון בהצגת בדיקת קורונה שלילית". 

חלק גדול מהאוהדים, לא אהבו את המתווה. אחד האוהדים,  מספר לחדשות נתניה: "מדובר במתווה הזוי. כאשר מתוך אצטדיון של 15 אלף אנשים, מכניסים רק 1500 אוהדים. עדיף להישאר בחוץ".

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות