fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדלית זהב לרז הרשקו בגראנד סלאם אנטליה: "אני הכי מאושרת בעולם"

הג'ודוקאית מנתניה הרשימה בטורניר הבינלאומי ולראשונה בקריירה זכתה במדליית זהב. הרשקו: "שמחה שהצלחתי להשיג את הקריטריון האולימפי"
אלופה גאה. הרשקו (צילום: איגוד הג'ודו)

הישג אדיר לג'ודוקאית, רז הרשקו, שזכתה בטורניר גראנד סלאם באנטליה. זוהי מדליית זהב ראשונה בקריירה להרשקו ששייכת למועדון 'מיטב' נתניה ומתאמנת במכון וינגייט. הישראלית זכתה במשחק של עד 78 ק"ג והשיגה את הקריטריון לאולימפיאדת טוקיו. בקרב הגמר מול הסינית שיאן שו שלטה הרשקו והובילה עד הסיום אך אז שו הצליחה להשיג ווזארי שהוביל את הקרב לניקוד זהב ושם הישראלית השיגה ניקוד נוסף שזיכה אותה כאמור בזהב ומקום על ראש הפודיום. הנקודות שהשיגה מקרבות אותה מאוד להשתתפות באולימפיאדה.

הרשקו אמרה לאחר התחרות: "אני הכי מאושרת בעולם, כל כך שמחה שהצלחתי להשיג את מדלית הזהב ואת הקריטריון האולימפי. אני מחויבת ומתחייבת לעבוד הכי קשה שניתן כדי להגיע בכושר הטוב ביותר לטוקיו. רוצה להודות לכל הצוות המקצועי בראשותו של שני הרשקו ולכל ספורטאיות הנבחרת. גאה להשמיע את התקווה בטורקיה וגאה לייצג את ישראל". המאמן שלה ודוד שלה, שני הרשקו הוסיף: "הישג חסר תקדים של רז, מדלית זהב בגראנד סלאם לאחר יום קרבות מדהים. אני כל כך שמח שרז הצליחה להציג את היכולת שלה בבמה כה יוקרתית. רז למעשה הבטיחה סופית את השתתפותה במשחקים האולימפיים. אני גאה מאוד בצוות שלי ובכל ספורטאיות הנבחרת שבלעדיהם שום דבר לא היה קורה. נכון להיום נבחרת הנשים עומדת על סף הישג היסטורי של השתתפות במשחקים האולימפיים עם שש ספורטאיות". 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות