fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקאמבק החדש: שיר צדק חתם במכבי נתניה

הבלם שסיים שש שנים בבאר שבע, חזר למועדון נעוריו. כוכבי נתניה, אלמוג כהן וחן עזרא, עזרו במסע השכנועים
חזר הביתה. צדק (צילום: מכבי נתניה)

רכש נוצץ למכבי נתניה, שהחתימה את הבלם שיר צדק. צדק, חתם על חוזה לעונה וחצי. ולמעשה, חזר לקבוצה בה גדל במחלקת הנוער.

צדק התייחס לחתימה ואמר: "אני נרגש לסגור מעגל, ולחזור למכבי נתניה. תודה למועדון על ההזדמנות והאמון. אני מחכה להחזיר במגרש".

השחקן שיר צדק, סיים תקופה של שש שנים בהפועל באר שבע, שהודתה לשחקן היוצא.

 

מקום של כבוד ללוחם

בהודעה  המרגשת של באר שבע לקראת עזיבתו, נכתב: "אנחנו נפרדים משיר צדק – קפטן בקבוצה. ואחד מעמודי התווך של בניית המועדון. ולא נשכח את רגעי הקסם שלו בליגה ובמסגרת האירופית. שיר צדק עבר במועדון ימים נהדרים של ניצחונות והישגים, לצד ימים לא פשוטים. ובכולם הוכיח אופי, מקצוענות ונחישות. תכונות אלה, אפשרו לו לחזור למגרשים. ולהמשיך ולעשות את הדבר שהוא אוהב מכל: לשחק כדורגל. בכדורגל, אנו חווים תמיד רגעי פרידה – אלה החיים. בהיכל התהילה של המועדון, תמיד יישאר מקום של כבוד לשיר הלוחם. המנהיג והשותף להישגים ההיסטוריים. בהצלחה שיר, בכל אשר תפנה. תמיד תישאר חלק ממשפחת הפועל באר שבע. תודה".

 

הפועל באר שבע תשלם חלק משכרו

עד הימים האחרונים, בנתניה עוד רצו לצרף בלם זר. כשגם המאמן ריימונד אטוולד, דחף לכך. אך לכל אורך הדרך, בנתניה עקבו אחר מצבו של שי צדק. אותו העריכו מקצועית. כשהסיבה היחידה שלא התנהל מולו מו"מ, היא העובדה שלא שוחרר מהפועל באר שבע.

ושלשום- חל המפנה. כאשר שיר צדק הגיע למעין גמר חשבון, בשעות הצהריים, עם הקבוצה מהדרום. עבור נתניה, המשמעות היא שבאר שבע תשלם חלק משכרו. אבל למרות זאת, משכורתו של הבלם תיפגע.  וכדי לשוב לנתניה, ביצע השחקן מספר ויתורים.

כך או כך, במהלך הימים האחרונים שוחח צדק עם הקפטן אלמוג כהן והקשר חן עזרא. איתם גם שהה בפנימייה בגיל ההתבגרות שלו. וכעת, היו הם השניים ששכנעו אותו לחזור, ולשתף איתם פעולה. כאשר עזרא, גם נחשב לאחד מחבריו הטובים ביותר של השחקן הנתנייתי החדש. בתקופה בה שיחקו יחד בב"ש.

צדק, אגב, לא צפוי לקחת חלק במשחק הקבוצה מול מכבי נתניה.

ואילו הקשר אבובקר דומבייה, יערוך בכורה. וזאת לאחר שנחת השבוע בישראל. וערך מספר אימונים בהם הפגין יכולת טובה.

 

 

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות