fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפסד מאכזב למכבי נתניה מול הפועל תל אביב

בקבוצה הודו כי הציגו יכולת חלשה מול הקבוצה היריבה מהתחתית. והראש כבר ברביעי, בקרב מול מכבי פתח תקווה
מאוכזב. קניקובסקי (צילום: מכבי נתניה ארכיון)

אכזבה במכבי נתניה

אכזבה גדולה במכבי נתניה. לאחר ההפסד הביתי להפועל תל אביב, בתוצאה 1:0.

היהלומים הציגו משחק חלש. ואומנם השתפרו מעט במחצית השנייה, אבל זה לא הספיק לנקודה.

ההפסד הזה, עלול להשפיע על המאבק בפלייאוף העליון. על אף העובדה, שגם לאחר ההפסד מדורגת נתניה במקום השישי. היות ובית"ר ירושלים, יכולה לחלוף על פניה. וזאת במידה ותנצח הערב, את הפועל באר שבע.

בנתניה, אגב, תירצו את ההפסד בעייפות של השחקנים. אבל גם הודו: "אסור לנו להראות יכולת כזאת. כי ככה, לא מגיע לנו להיות בשישייה הראשונה".

קשר הקבוצה, גבי קניקובסקי, סיכם את ההפסד: "לא הצלחנו לנצל את המצבים שהגענו אליהם. זה קשה, אין מה לעשות. אבל נצטרך לשפר. יש משחק כבר ביום רביעי. מה נעשה אחרת? נשחק כמו שאנחנו יודעים הכי טוב. מכבי נתניה, לא משנה כלום. יש לנו דרך, יש לנו כיוון והכל יהיה בסדר".

כבר ברביעי הקרוב, כאמור, תצא הקבוצה לקרב ישיר. מול מכבי פתח תקווה. ועד אז, ייבדק החלוץ אבובקר דומביה- שנפצע  כזכור בקרסולו.

בקבוצה מקווים כי לא מדובר בפציעת קרסול רצינית נוספת, שתגרום להיעדרות ממושכת של השחקן. בעוד לאמיק בנדה, ממשיך להתאמן לבד. במטרה להשתקם ולחזור לאימונים. כמו גם אלמוג כהן, אותו ינסו להכשיר. אחרי שהוחלט שלא לסכן אותו, מול הפועל תל אביב.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות