fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 40 שנים: תואר ראשון לוותיקי מצליח פרטוק נתניה

גביע המדינה לוותיקים סיפק לנו מפגש דרמטי במיוחד. ותיקי סכנין כבר הובילה, 0:1, ופנטזה על תואר ראשון בתולדותיה. ותיקי מצליח פרטוק נתניה ניפצו את החלום של סכנין לאחר שכבשו צמד שערים בדקות הסיום, הפכו את התוצאה, והגשימו לעצמם חלום: זכייה ראשונה בתואר
בשבילך, מצליח פרטוק. ותיקי נתניה חוגגים את הזכייה בגביע המדינה צילום: אורן פרטוק

אם לא בבוגרים, לפחות בוותיקים. קבוצת הוותיקים של נתניה הנושאת את שמו של מצליח פרטוק, זכתה בתואר מחזיקת הגביע לוותיקים לעונת 2022/23, אחרי שגברה על ותיקי סכנין, 1:2.

המשחק, שנערך באצטדיון דוחא בסכנין, היה שקול והסתיים באופן דרמטי.

סכנין הייתה זו שעלתה ליתרון ראשון במשחק משער שכבש מוחמד שלאטה בדקה ה-23. ברגעים אלו סכנין הייתה באופוריה ופנטזה על זכייה היסטורית ראשונה בתולדותיה, אלא שלנתניה היו תוכניות אחרות. שתי דקות לסיום המשחק הצליחה נתניה להשיג את השוויון המיוחל משער נהדר שכבש נתנאל רחמים, 1:1. סכנין עוד לא הספיקה לעכל את איבוד היתרון והיא כבר ספגה שער שני. נתנאל רחמים השלים צמד אדיר עם שער ניצחון דרמטי עמוק בתוספת הזמן. מפה, סכנין ההמומה כבר לא חזרה.

הקבוצה – פרטוק נתניה, הוקמה לפני שנתיים על ידי בניו – אורן ולירון פרטוק, במטרה להנציח את מצליח פרטוק.

בשורות הקבוצה מככבים שחקני עבר כמו שמעון אבו חצירא, איתן פריינטה, לירון פרטוק, שלומי עמוס, גיא הרץ, ניצן גולן, אודי נעים, שלומי בן חמו, גיא פרץ ועוד. המאמן הוא חנן ספקטור.

פרטוק נתניה הייתה קרובה מאוד לזכות בדאבל כשהעפילה גם לגמר אליפות הליגה, אלא שהיא פספסה את הזכייה הכפולה אחרי הפסד לוותיקי רמת אליהו.

אורן פרטוק: "אני ואחי לירון היינו ממקימי ליגת החופים של ישראל ושחקני כדורגל מגיל 7. במהלך הקריירה זכינו כמעט בכל תואר אפשרי, אבל זה התואר הכי חשוב ומשמח עבורנו. קודם כל, זהו גביע ראשון לעיר נתניה בכדורגל אחרי 40 שנה וזוהי זכייה של קבוצה שנושאת את שמו של אבי ז"ל, לכן ההתרגשות גדולה יותר. חמש שנים אחרי פטירתו של אבי ושנתיים לאחר שהוקמה קבוצת ותיקי מצליח פרטוק נתניה, הגשמנו את החלום להביא גביע. זאת התודה הצנועה שלו על מה שאבא נתן לנו כל חייו. אבא היה שחקן עבר וחינך את כולנו בדרך הישרה והדביק בנו את חיידק הכדורגל כבר מגיל צעיר. התחלנו לשחק במכבי נתניה ובהמשך עברנו ושיחקנו בכמה קבוצות. הזכייה בגביע המדינה היא סגירת מעגל מרגשת. השם של אבא שלי, מצליח פרטוק, מתנוסס היום בגאווה. תודה ענקית לכל השחקנים שמגיעים ונותנים מעצמם במהלך כל השנה. הגביע גם מוקדש לאמא שלי, שתיבדל לחיים ארוכים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות