fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחושות מעורבות במכבי נתניה, לאחר התיקו עם בית"ר ירושלים

הקבוצה של ריימונד אטוולד עלתה ליתרון, אך ספגה שער שיוויון עוד במחצית הראשונה. קניקובסקי: "אחרי השער חזרנו אחורה ללא סיבה"

כיצד להגדיר את פתיחת העונה

אנשי קבוצת מכבי נתניה, לא יודעים כיצד להגדיר את פתיחת העונה. כאשר מצד אחד, הקבוצה התברגה בצמרת. אך מצד שני, טרם פגשה את הקבוצות הבכירות בליגה.

אתמול, לפני המשחק מול בית"ר ירושליים, הגדירו  בקבוצת מכבי נתניה את ההתמודדות כ 'מבחן'. שהסתיים בחלוקת נקודות ותיקו 1:1. זה היה גם מפגש פיקנטי, בין מכבי נתניה לבין צמד המאמנים, סלובודאן דראפיץ ושי ברדה. שהובילו את הקבוצה בחמש השנים האחרונות. נתניה פתחה בסערה והרשימה בעשרים הדקות הראשונות, כאשר כבשה שער נהדר על ידי גבי קניקובסקי. לאחר השער הזה, הורידה במפתיע נתניה רגל מהגז. וספגה עוד לפני הירידה למחצית. במחצית השנייה, היהלומים חזרו לעצמם. ובזכות חילופים טובים וניהול משחק מצויין, של המאמן ריימונד אטוולד, שזכה למחמאות, אף היו יותר מסוכנים בסיום. ולכן יכלו להרגיש מעט פספוס.

 

למה הורדתם את הרגל מהגז

בסוף המשחק, ביקש אטוולד במפתיע לדבר עם השחקנים. ואמר: "פתחתם טוב, ולא הבנתי למה הורדתם את הרגל מהגז אחרי 20 דקות. הפסקנו ללחוץ ונתנו להם להיכנס למשחק. יש לנו הרבה מה לשפר, אבל במחצית השנייה חזרתם לעצמכם. ושוב לחצתם בצורה מצויינת. בסה”כ, אני מעודד. נעבוד על מה שצריך לשפר".

כובש השער, גבי קניקובסקי אמר: "אחרי הגול, קצת חזרנו אחורה. בלי שום סיבה. במחצית השנייה, חזרנו לתוכנית המשחק הרגילה שלנו ונראינו יותר טוב. נצטרך לתקן ברביעי ולעשות את העבודה. לגבי העומס? הייתה קורונה ובהמשך גם פגרה. אנחנו רעבים לבוא ולשחק. התכוננו טוב ואני מקווה שהכול יהיה בסדר".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות